نسبت به ساپینتو سخت‌گیری می‌کنند/ تا حالا ندیدم او به کسی بی‌احترامی کند

به گزارش مشرق، خسرو حیدری پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در جام حذفی اظهار داشت: ما چهار بازی لیگ را پشت سر هم برده بودیم و در جام حذفی هم نیاز داشتیم که برنده بازی باشیم. خدا را شکر که توانستیم دومین بازی حذفی‌مان را ببریم، چون دو بازی سخت مقابل تراکتور و ملوان داشتیم. با ملوان هم چند بار بازی کرده بودیم. آنها امروز خیلی بسته بازی کردند و در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم، نتیجه گرفتیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که نیمکت‌ تیم‌های حریف نقطه ضعف ساپینتو را پیدا کردند، گفت: نقطه ضعف نیست، فکر می‌کنم یک مقدار نسبت به ساپینتو سخت‌گیری می‌کنند. یک مقدار صدای سرمربی ما بالاست و به او کارت می‌دهند. نمی‌دانم چرا محرومیت ساپینتو را خیلی زودتر از اتفاقات دیگری که در لیگ ما می‌افتد، اعلام می‌کنند و روی نیمکت ما حساسیت وجود دارد. در بازی با مس کرمان، بهزاد غلامپور آمد و میانداری کرد تا از تشنج بیشتر جلوگیری کند، اما او را هم محروم کردند، حتی سرپرست مس هم از غلامپور تشکر کرد. معلوم نیست که ناظر بازی چه چیزی را دیده است؟

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که «ساپینتو هم نباید یک مقدار احساساتش را کنترل کند؟»، خاطر نشان کرد: هر مربی یک خصوصیاتی دارد. یک مربی آرام است و یک مربی مثل ساپینتو هیجان زیاد دارد. او هیجانش را به بازیکنانش انتقال می‌دهد و امتیاز خوبی است. بعضی مواقع شاید بیشتر عصبانی می‌شود، ولی من تا به حال ندیدم که ساپینتو به کسی بی‌احترامی کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲ اسفند

س فوریه 21 , 2023
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲ اسفند ...