آبی ها پیروز در پرونده حقوقی، اما متضرر از تعلل کمیته انضباطی در صدور رای و اصرار بر تکرار اشتباه توسط گل گهری ها

استقلال گل گهر

جفایی که مدیران گلگهر به هواداران سیرجانی کردند تاریخی و شایسته پیگیری است.

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به محروم ماندن غیرقانونی استقلالی ها از به کارگیری دو بازیکن خارجی خود(ژستد و یامگا) در بازی مقابل گل گهر سیرجان و کسب نتیجه تساوی با همه حواشی آن، همینطور بی توجهی کمیته انضباطی به جلوگیری از بازی بازیکن غیرقانونی گل گهر سیرجان و اصرار تیم سیرجانی بر تکرار تخلف در بازی های بعدی، در اصل این تیم فوتبال استقلال(تاج) بود که ضرر اصلی را میان سه تیم برنده این پرونده کرد.

همینطور اصرار به بازی بازیکن غیرقانونی توسط تیم سیرجانی باعث شد که گل گهر سیرجان ضرر به مراتب بیشتری را در ادامه متحمل شود و این تیم نیز قربانی کسانی شد که اصرار به بازی این بازیکن گمنام گابنی داشته و پای او را به ایران باز کردند.

پیگیری این پرونده ابعاد بیشتری از کارهای غیرقانونی در فوتبال ایران را باز می کند که شاید به صلاح ندانند که بیش از این قضیه را کش دهند!

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

حکم جدید کمیته انضباطی/ گل گهر بازنده و جریمه شد؛ پایان پرونده سازی سیرجانی ها

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حرف آخر سازمان لیگ در مورد محاسبه جایگاه تیم‌ها در امتیازات برابر

ج دسامبر 17 , 2021
به گزارش مشرق، سهیل مهدی در خصوص اینکه با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بازنده شدن گل‌گهر در ۳ مسابقه مقابل پیکان، سپاهان و استقلال و با توجه به هم امتیاز شدن شاگردان نویدکیا و مجیدی کدام تیم صدرنشین مسابقات محسوب می‌شود اظهار داشت:...