نبودن دیاباته استقلال را ضعیف کرده است

به گزارش مشرق، علی موسوی اظهار داشت: استقلال در نیمه نخست دیدار با ذوب‌آهن نتوانست در فاز هجومی عملکرد خوبی را به اجرا بگذارد.

وی افزود: خط هافبک استقلال آن کارایی لازم را در ۴۵ دقیقه اول نداشت و هافبک‌های ذوب‌آهن توانستند نبض میدان را در اختیار بگیرند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه دوم تا حدودی شرایط به سود استقلال تغییر پیدا کرد اما باز هم این تیم در برنامه‌های تهاجمی با مشکل روبرو شد.

موسوی تصریح کرد: استقلال یکی دو موقعیت برای گلزنی به دست آورد که از دست داد اما انتظار از تیمی که داعیه قهرمانی دارد به مراتب بیشتر این است.

وی تاکید کرد: غیبت «شیخ دیاباته» در ترکیب استقلال کاملا محسوس است و قدرت تهاجمی آبی‌پوشان به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: «محمود فکری» می‌داند انتظار از او به عنوان سرمربی استقلال بسیار بالاست و هواداران انتظار دارند تیم او نمایش‌های بهتری را به اجرا بگذارد.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیانیه باشگاه استقلال در پی رفتار زشت صدا و سیمای میلی/ رئیس صدا و سیما از هواداران استقلال عذرخواهی کند

د دسامبر 21 , 2020
باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای به رفتار زشت و کثیف صدا و سیمای میلی واکنش نشان داد. به گزارش استقلال نیوز، در پی توهین صورت گرفته به هواداران باشگاه استقلال در سریال خانه امن که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، صبح امروز (دوشنبه) هیات ...