بیانیه باشگاه استقلال در پی رفتار زشت صدا و سیمای میلی/ رئیس صدا و سیما از هواداران استقلال عذرخواهی کند

اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای به رفتار زشت و کثیف صدا و سیمای میلی واکنش نشان داد.

به گزارش استقلال نیوز، در پی توهین صورت گرفته به هواداران باشگاه استقلال در سریال خانه امن که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، صبح امروز (دوشنبه) هیات مدیره استقلال جلسه‌ای در ساختمان این باشگاه و با حضور مدیرعامل استقلال تشکیل داد و در انتهای این جلسه بیانیه‌ ای صادر کرد:

* رئیس صدا و سیما از هواداران استقلال عذرخواهی کند

روزگذشته سکانسی از سریال ((خانه امن )) از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش و در فضای مجازی دست به دست شد که علی رغم همه ارزش‌های بالای این سریال پرمحتوا، صحنه‌ای توهین آمیز را به نمایش  گذاشت. صحنه نمایش داده شده به قدری منزجر کننده بود که از بیان آن خودداری می‌شود.

باشگاه استقلال ضمن اعتراض شدید به این خطای بزرگ، انتظار دارد رئیس محترم سازمان صداوسیما به این معضل که در برنامه‌های آن سازمان پر تکرار هم شده، ورود کرده و ضمن عذرخواهی از سرمایه‌های اصلی باشگاه یعنی هواداران شریف و فهیم، هرچه سریعتر نسبت به جبران آن اقدام کند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


اخبار مرتبط:

توهین تکراری به باشگاه بزرگ استقلال در صدا و سیمای میلی/ اصالت خریدنی نیست؛ مکتب عبده.. مکتب فسق و فجور!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ تبریک تولد آقا مدد؛ عارف در تمرین گروهی!

د دسامبر 21 , 2020
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از دو روز استراحت بازیکنان در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد.  به گزارش استقلال نیوز، اولین تمرین تاکتیکی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار با گل گهر سیرجان بعد ار استراحت دو روزه ام...