ناصر فریاد شیران: فصل بعد با امکانات بیشتر در لیگ های پایه رقابت می کنیم

ناصر فریاد شیران

مدیر آکادمی باشگاه استقلال(تاج) گفت: در این فصل در ۴ دربی رده پایه پیروز شدیم و هیچ کدام از تیم‌های ما در رده پایین‌تر از سوم قرار نگرفتند.

 به گزارش استقلال نیوز، ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی باشگاه استقلال(تاج) پس از اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر تخلف تیم آکادمی کیا در استفاده از فوتبالیست صغرسنی، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* خوشحالی بابت سرمربیگری اکبرپور در ماشین سازی..

تیم نوجوانان با هدایت آقای اکبرپور و همکارانشان، آقایان محمدزاده و صنعتی و بازیکنان، به حق خود رسیدند. من به آقای اکبرپور و بازیکنانشان تبریک می‌گویم و از اینکه ایشان سرمربی یک تیم لیگ برتری شده خوشحالم چون به حقش رسید.

* برنامه ریزی برای فصل بعد..

برای فصل بعد برنامه‌ریزی لازم را کرده‌ایم تا با امکانات بالایی رقابت‌ها را آغاز کنیم. فصل قبل امکانات زیادی در آکادمی نبود و کم کم این امکانات اضافه شد و الان تلاش می کنیم تدارک بهتری ببینیم. دو قهرمانی در این فصل در دو رده امید و نوجوانان گرفته‌ایم و در رده جوانان صدرنشین و نونهالان هم سوم هستیم. امیدوارم که در این دو رده هم جایگاه خوبی در نهایت کسب کنیم. در این فصل در ۴ دربی رده پایه پیروز شدیم و هیچ کدام از تیم‌های ما در رده پایین‌تر از سوم قرار نگرفتند.

* تشکر از مربیان و مدیرعامل..

در پایان از آقای مددی مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره بابت حمایت‌هایشان ممنونم. همچنین از اعضای کادرفنی تیم‌های پایه، آقایان برهانی، صدرمحمدی و اکبرپور و آقای اصغرخانی مشاور بنده در آکادمی هم بابت تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

تخلف آکادمی کیا از سوی هیات فوتبال استان تهران تایید شد/ نوجوانان استقلال هم قهرمان شدند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

«غفلت» برای استقلال دردسرساز می‌شود

س آوریل 20 , 2021
به گزارش مشرق، سرویس دین محمدی در خصوص پیروزی ۳ بر صفر استقلال برابر الشرطه عراق گفت: استقلال دو بازی بسیار خوب را برابر حریفانش انجام داده و به ۶ امتیاز حساس دست پیدا کرده است. آبی پوشان پیشرفت بسیار خوبی داشتند. شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده...