کریمی: نکونام پسر استقلال است؛ او را دوباره به تیم خودش آوردیم

به گزارش مشرق، جواد نکونام شب گذشته به طور رسمی از سوی باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین ریکاردو ساپینتو انتخاب شد. نکونام امروز به همراه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در نشست خبری حاضر شد.

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در در جملات کوتاهی در شروع این نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که امروز توانستیم به خواسته هوادار احترام بگذاریم و مربی‌ای که پسر استقلال است را به تیم برگردانیم و با مدیریت خویشتن به قهرمانی و مقام‌های بالاتر برسیم. جا دارد از بانک شهر که در تمام سختی‌های دو ماهه اخیر حامی و پشتوانه ما بود تشکر کنم. اگر آن‌ها نبودند ممکن بود به دسته پایین‌تر سقوط کنیم. آن‌ها در شرایط خیلی سخت به دید ملی به ماجرا نگاه کردند، حتی در مورد پرسپولیس! این در حالی است که خیلی از حامیان ما هیچ کمکی به ما نکردند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ادامه داد: ما در این دو ماه مشکلات فراوان داشتیم. من به خیلی از مسائل و حواشی فضای مجازی توجه نکردم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. خیلی حرف دارم چون سکوت کردم. جا دارد از وزیر محترم که در روزهای آخر ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محبی: ماندن من در استقلال به خودم بستگی ندارد

چ ژوئن 21 , 2023
به گزارش مشرق، محمد محبی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از تورنمنت کافا اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم با بردن بازی فینال قهرمان شویم. کمپ خیلی خوبی بود. وی درمورد سختی دیدار فینال، گفت: ازبکستان در زمین خودش و در حضور هوادارانش بازی می‌کرد....