مقصران حواشی استقلال هنوز هستند

به گزارش مشرق، اتفاقات و حواشی استقلال در هفته‌های پایانی نیم فصل اول به حدی زیاد بود که موج بزرگی از نارضایتی در هواداران این تیم ایجاد شد و هواداران بارها در ورزشگاه‌ها و یا با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه و وزارت ورزش، نارضایتی شان را از این حواشی ابراز داشته و همه آن را ناشی از سوء مدیریت در این تیم دانستند.

محمد نوری در این خصوص اظهار داشت: فشاری که هواداران استقلال آوردند باعث شد سرانجام آقای فتحی از مدیرعاملی باشگاه استعفا داده و خلیل زاده سرپرست موقت شود. اما به نظر من این تغییرات ظاهری است و عملا تغییر خاصی در مدیریت این باشگاه ایجاد نشد.

بیشتر بخوانید:

تفاوت بزرگ استقلال با بقیه مدعیان

وی اضافه کرد: در این تیم مدیریت فقط صندلی‌ها عوض شد تا صدای هواداران بند بیاید. وگرنه آقایان فتحی و خلیل زاده فقط جای خود را با هم عوض کردند و اتفاق دیگری روی نداد. 

عضو پیشین کمیته فنی آبی پوشان تاکید کرد: هنوز باشگاه مدیر عامل ندارد و این در شأن نام بزرگ استقلال نیست. هرچه سریعتر باید  تکلیف مدیرعامل این باشگاه روشن شده و مدیر جدید مشخص شود. ضمن این که به نظر من آقای فتحی باید از هیات مدیره هم جدا شود. مثل مدیران قبلی آقایان افتخاری و افشارزاده که بعد از استعفا از مدیریت خودشان از هیات مدیره هم رفتند.

نوری گفت: با این شکل سیاست‌های کلان باشگاه تغییری نخواهد کرد و همان سیاست‌هایی که در نیم فصل نخست این همه حاشیه ایجاد کرد و باعث به هم ریختن تیم شد، در نیم فصل دوم نیز بدون تغییر وجود دارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش پادوانی به حواشی اخیر استقلال

د دسامبر 23 , 2019
به گزارش مشرق، پادوانی مدافع بزریلی سابق استقلال هنوز هم با ایرانی ها رابطه خوبی دارد زیرا که پس از سالروز تولدش خیلی از بازیکنان و هم‌تیمی‌های سابقش با وی تماس و تولدش را تبریک گفتند. با پادوانی درباره شرایط استقلال، شکایتش از این تیم و همچنین رفتن اس...