عملکرد بی‌سابقه استقلال با نکونام

به گزارش مشرق، استقلال تا پایان هفته شانزدهم تمام بازی‌های خانگی خود در ورزشگاه آزادی را با پیروزی تمام کرده و حتی یک مساوی هم نداشته است.

البته بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد که به تساوی یک بر یک انجامید اما در آن بازی پرسپولیس میزبان بود.

این رکورد جالب توجه جواد نکونام را حتی فرهاد مجیدی که استقلال را بدون باخت قهرمان کرد، ندارد اما باید دید آیا جواد می‌تواند رکورد مزبور را تا پایان لیگ حفظ کند یا نه؟

نکته آماری مثبت دیگر در استقلال این که آبی ها تقریباً بیشتر نیمه مربیان را برده اند و در بازی آخر مقابل صنعت نفت آبادان هم تک گل خود را در نیمه دوم به ثمر رساندند. البته آنها این هفته بازی بسیار سختی در بندر انزلی مقابل ملوان دارند و باید دید آیا می‌توانند روند موفقیت‌های خود را ادامه بدهند یا نه؟

با توجه به لغو بازی سپاهان و تراکتور و البته شکست پرسپولیس در اراک استقلال حتی اگر در انزلی نتیجه هم نگیرد صدرنشین باقی می‌ماند اما به طور حتم نکونام تیمش را با تمام قوا راهی میدان خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرلک به بازی با استقلال می‌رسد؟

ش فوریه 17 , 2024
به گزارش مشرق، تیم فوتبال ملوان فصل بیست و سوم با هدایت مهدی تارتار آغاز کرد و در پایان نیم فصل این تیم با قرارگیری در رده ششم به کار خود پایان داد. در تعطیلات نیم فصل مدیران این باشگاه به درخواست تارتار به تقویت تیم خود پرداختند و در این بین برخی ا...