مطهری استقلال را از آسیا حذف می‌کند؟!

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی استقلال برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل ارسلان مطهری، مهاجم این تیم را در فهرست مازاد قرار داده است.

گفته می‌شود قرار گرفتن مهاجم آبی‌پوشان در فهرست فروش موجب شد تا باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای، وی را از حضور در تمرینات منع کند. مطهری نیز در پاسخ به نامه استقلال اعلام کرده است که با این تیم قرارداد دارد و طبق مفاد قراردادش عمل خواهد کرد.

واکنش مطهری در حالی است که احتمال فسخ یکطرفه قرارداد او از سوی باشگاه ممکن است عواقب سنگینی برای آبی‌های پایتخت به همراه داشته باشد. طبق مقررات پنجره نقل و انتقالات استقلال بلافاصله بسته خواهد شد و این باشگاه موظف خواهد بود، مبلغ قرارداد او را به طور کامل پرداخت کند.

باشگاه استقلال تا ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۳ باید بدهی‌های خود را پرداخت کند تا مجوز حرفه‌ای را به دست آورد. به طور حتم اگر نتواند بدهی‌های خود از جمله بدهی به مطهری را پرداخت کند، برای دومین سال پیاپی در خطر عدم دریافت این مجور و حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت!

ارسلان چند سال پیش و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در فهرست مازاد استقلال قرار گرفته بود اما با توجه به قرارداد رسمی با این باشگاه عملا خواسته‌های خود را به آبی‌پوشان تحمیل کرد.

مطهری از زمستان سال ۱۳۹۹ در جمع آبی‌پوشان حضور دارد و بیشتر به خاطر گلزنی‌های متوالی در شهرآورد بزرگ تهران و شادی منحصر به فردش بعد از گل معروف شده است. مطهری با لباس استقلال چهار گل در شهرآورد تهران به ثمر رسانده است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی چهارشنبه ۱۸ بهمن

چ فوریه 7 , 2024
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی چهارشنبه ۱۸ بهمن ...