حجت نظری: متاسفانه پول بودورف به حساب ما برگشت خورد؛ مبلغ قرارداد قاسمی نژاد فعلا چالش اصلی نیست

نظری استقلال

سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال (تاج) گفت: متاسفانه با وجود واریز پول به حساب بودوروف ولی به دلیل مسدود بودن حساب این بازیکن تمام پول به حساب ما برگشت خورد!  

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال (تاج) در خصوص آخرین وضعیت پنجره نقل انتقالات استقلال صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* در جذب امین قاسمی نژاد باشگاه مُصر است

هواداران، همه موضوعات را با آرامش دنبال کنند و اجازه دهند کار را با آرامش پیش ببریم. باشگاه در این موضوع مُصِر است و مکرراً این مسئله را دنبال کرده‌ایم. مذاکراتی صورت گرفته و با پدیده مکاتبه شده است. موضوع خیلی مهم این است که درون باشگاه پدیده و بر سر مالکیت باشگاه، اختلاف نظر وجود دارد. موضوع این است که اگر قاسمی‌نژاد به استقلال ملحق شود که امیدوارم زودتر رخ دهد، بناست چه کسی رضایتنامه او را امضا کند.

* منتظر مشخص شدن مرجع اصلی باشگاه پدیده هستیم

هر مرجعی که فدراسیون فوتبال اعلام کرد، موضوع رضایتنامه را از طریق او دنبال می‌کنیم. مذاکرات اولیه ما رضایتخش بوده و امیدوارم زمانی که تکلیف اخذ رضایتنامه از پدیده مشخص شد، بتوانیم کارهای نقل و انتقالاتی قاسمی‌نژاد را انجام دهیم. باشگاه استقلال در این موضوع کاملاً مصمم و نظر اعضای هیئت‌مدیره هم مثبت و مساعد است. مدیرعامل، عبدیان و اعضای هیئت‌مدیره تمام تلاش خود را در این راستا انجام دادند و نامداری پیگیر موضوع است.

* مبلغ قرارداد قاسمی نژاد فعلا چالش اصلی نیست

اگر این موضوع حل شود، سایر بحث‌ها دیگر محل چالش نیست. مباحثی درباره مدت و مبلغ قرارداد وجود دارد که خیلی جدی نیست و تلاش می‌کنیم در عقد قرارداد، منافع باشگاه را تأمین کنیم. گاهی این موضوع با هزینه کمتر و گاهی با جذب بازیکن با مبلغی بالاتر است. به دنبال این هستیم که بازیکن مورد نیاز کادر فنی و با کیفیت مورد نیاز به تیم اضافه کنیم.

* همچنان منتظر استعلام مددی از فدراسیون فوتبال هستیم

اطلاع دقیقی در خصوص چگونه قرارداد بستن تیم پیروزی با فرشاد فرجی ندارم و کار ما بر اساس استعلام مددی از فدراسیون فوتبال روشن می‌شود. احراز این موضوع خیلی دشوار نیست و این مسئله باعث شده کار به تعویق بیفتد. وگرنه موضوع زودتر پیش می‌رفت.

* متاسفانه پول بودورف به حساب ما برگشت خورد 

حساب اعلام شده توسط بودوروف مشکل داشت و با وجود اینکه کل پول را واریز کردیم، برگشت خورد. روز گذشته (دوشنبه) مذاکراتی با این بازیکن و فیفا از طریق پست الکترونیک انجام شد. او هم حساب جدیدی اعلام کرد، هم فیفا اعلام کرد که چون پول واریز شده و مشکل از حساب بازیکن بوده، پنجره نقل و انتقالاتی را به محض واریز پول و اعلام سوئیفت، باز خواهد شد. امروز پول را واریز خواهیم کرد و پس از آن، پنجره باشگاه استقلال باز می‌شود.

اخبار باشگاه استقلال

     


 مطالب مرتبط:

پنجره استقلال در آستانه باز شدن؛ شاخ غول با پرداخت چندغاز پول بودوروف شکسته شد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احتمال رویارویی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی

س مارس 16 , 2021
به گزارش مشرق، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار خواهد شد. مسابقات این مرحله در روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام می‌شود. آلومینی...