مرزهای بی‌شرفی رسانه‌ای روز به روز جابجا می‌شود/ استقلال نه رسانه دارد و نه آقازاده حکومتی!

مافیای رسانه ای سرخ

شرایط امروز باشگاه استقلال و سکوت رسانه های خبری نشان از وجود مافیایی بزرگ در فوتبال ایران به نفع تیمی خاص دارد.

به گزارش استقلال نیوز، هیچکدام از سایت‌ها و خبرگزاری‌های به ظاهر بی‌طرف تجمع امروز استقلالی‌ها مقابل وزارت ورزش علیه وضعیت اسفناک مدیریتی این باشگاه را پوشش ندادند. اما همین‌ها تجمع امروز چهار هوادار سرخپوش برای برگرداندن کریم باقری را در بوق و کرنا کردند.

همین‌ رسانه‌ها همواره شعار عدالت و برابری می‌دهند اما پای عمل که می‌رسد برای استقلال لال می‌شوند و برای پرسپولیس ۴متر زبان دارند و امروز هوادار استقلال باید هوشیار باشد و با تحریم و عدم پیگیری اخبار، تو دهانی بزرگی به آن‌ها بزند.

آخرین مورد همین کمک ۱۵۰میلیاردی به سرخ‌ها از صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان بود که با وجود افشای آن بلافاصله با یک تکذیبیه شفاهی از وزیر و بدون سند و مدرک در نطفه خفه کردند به گونه‌ای که آب از آب تکان نخورد!

یا انتقال بیرانوند به استقلال که با شانتاژ خبری قرار بود ۱۲۰میلیارد از آبی‌های فلک‌زده، پول بگیرد اما تنها با سلام و صلوات و برای اشک‌های یحیی، رضای خدا و صد البته لبخند آقازاده‌ها ترجیح داد با یک دهم این مبلغ باز هم لباس قرمز به تن کند.

شاید یادتان باشد که بانک شهر مبلغ ۱/۲ میلیون یورو به استقلال وام داد تا بدهی استراماچونی بعد از حذف از آسیا پرداخت شود. این رسانه‌های بی‌شرف چنان با آب و تاب این مورد را پوشش دادند که منه استقلالی شرمسار بانک شهر شده بودم که دستش درد نکند چنین کمکی به ما کرد!
در صورتیکه اصل آن وام ۲/۵میلیون یورو بود و ۱/۳ میلیون یورو در سکوت محض خبری همان موقع به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شد و مافیای رسانه حتی اشاره کوچکی هم به آن نکرد و تنها منت وزیر و این و آن را بر سر استقلال و استقلالی گذاشت.

به هر حال دونده آبی زورش به اخم آقازاده‌ها نمی‌رسد که اگر می‌رسید شاید عدالتی بین سرخابی‌ها برقرار بود و استقلالی که آرزوی نابودی‌اش را به گور خواهید برد، چون ریشه دارد و اصالت، با عاشقانی که دارد تا ابد در قلب و روح هوادارانش زنده می‌ماند به امید روزی که رقابت مردانه و در شرایط برابر برگزار شود.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز


مطالب مرتبط:

تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش در اعتراض به بی ثباتی مدیریت این باشگاه

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال در سست‌ترین وضعیت ممکن

ش جولای 8 , 2023
به گزارش مشرق، تمرینات استقلال از هشتم تیر در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد. آبی‌پوشان با تیمی ناقص و کمتر از حد معمول به تمرین مشغول شدند و با گذشت بیشتر از یک هفته هنوز تیم تکمیل نشده است.تیم مدعی پایتخت این فصل از ابتدای راه با جواد نکونام با مشکلات ...