تناقض‌های ادامه دار مدیرعامل استقلال +عکس

به گزارش مشرق، روز ۲۱ تیرماه خبری آمد که احمد سعادتمند به بیماری کرونا مبتلا شده اما مدیرعامل استقلال در اظهار نظری شتابزده خبر ابتلایش به بیماری کرونا را تکذیب کرد و گفت: حالم خوب است. فقط برای تمامی بازیکنان استقلال که درگیر بیماری کووید ۱۹ هستند آرزوی سلامتی می‌کنم. مشکلی ندارم و حالم خوب است.

بیشتر بخوانید:

نقش پررنگ وزارت ورزش در استعفای مجیدی

مدیرعامل استقلال امروز البته در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد: تاکنون این حرف را نزدم اما من کرونا گرفته بودم و بعد از سفر به اهواز ۱۲ روز در خانه حضور داشتم.

نکته عجیب دیگر در اظهارات سعادتمند تناقض در صحبتهایش پیرامون سفر به ایتالیا است. در شرایطی که معاون وزیر ورزش چندروز پیش رسما اعلام کرد که سفر سعادتمند به اروپا بدون هماهنگی وزارت ورزش و جوانان بوده وی در اظهار نظری عجیب اعلام کرد با هماهنگی وزارتخانه راهی اروپا شده است!

مدیرعامل باشگاه استقلال البته نظر عجیب دیگری پیرامون جلسه با نمایندگان سرمربی ایتالیایی دارد. وی در شرایطی که طی دو روز اخیر در بیش از ۴ مصاحبه اعلام کرده در ۲ روز ۵ جلسه کاری با نمایندگان سرمربی ایتالیایی داشته اما حی یک عکس از نشست های خود به هواداران استقلال و وزارت ورزش ارائه نکرده است!

نکته عجیب تر اینجا است که مدیرعامل استقلال مدعی شده نمایندگان سرمربی ایتالیایی خواسته اند که عکسی از این جلسه گرفته نشود! با این اظهار نظر این سوال به وجود می آید که مگر انتشار عکس جلسه ای که سعادتمند تاکید دارد برای گرفتن تخفیف از سرمربی ایتالیایی بوده چه حساسیتی برای طرفین می تواند داشته باشد؟

برای افکار عمومی که در این مدت تصاویر سعادتمند را حتی برای دیدار و عیادت از هواداران در کانال اطلاع رسانی این باشگاه دیده اند، باور اینکه مدیرعامل استقلال بدون گرفتن عکس در کنار استراماچونی یا وکلایش ایتالیا را ترک کرده باشد سخت به نظر می رسد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۴۰ هزار دلار گم‌شده در استقلال کجاست؟

ج آگوست 28 , 2020
به گزارش مشرق، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال چند روز پیش برای مذاکره با آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و گرفتن تخفیف از این مربی عازم ایتالیا شد. هرچند بحث سفر سعادتمند به کشور ایتالیا تحت تاثیر خبر مذاکره اش با استراماچونی برای...