مرحله گروهی ACL2020/ مهدی قائدی: به قطر آمدم تا توانایی های خودم را به همه نشان دهم

مهدی قائدی

مهاجم جوان استقلال: به قطر آمدم که بتوانم توانایی های خودم را به همه نشان دهم و ثابت کنم بازیکن خوبی هستم و حضور بازیکنان با کیفیت در کنارم از شانس خوب من است.  

 به گزارش استقلال نیوز، مهدی قائدی مهاجم جوان استقلال که به عنوان بهترین بازیکن بازی استقلال و الاهلی انتخاب شد در نشست خبری بعد این بازی شرکت و صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

* در تمام دقایق سوار بر بازی بودیم

بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خیلی زود سوار بر بازی بودیم. به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم چون الاهلی فوتبال خوبی انجام داد اما ما ذهنیت خوبی به این بازی داشتیم. از سرمربی تیم و بازیکنان استقلال تشکر می‌کنم که بازی خوبی کردیم، امیدوارم در مرحله بعد هم با یک بازی خوب دل همه را شاد کنیم.

 * قبل از گل 4-5 دقیقه بود که روی حریف فشار آوردیم

قبل از گل 4-5 دقیقه بود که روی حریف فشار آوردیم،وقتی آنها فضا دادند من تصمیم گرفتم شوت بزنم و خوشحالم آن ضربه تبدیل به گل شد.

 * من اهداف زیادی دارم و ساده وارد این بازی‌ها نشدم

من اهداف زیادی دارم و ساده وارد این بازی‌ها نشدم. شرایط من در لیگ قهرمانان آسیا بستگی به هم تیمی‌های من و نفراتی که کنارم بازی می‌کنند بستگی دارد.

 * در اینجا حضور دارم توانایی های خودم را نشان دهم

هدف من موفقیت استقلال است و در اینجا حضور دارم توانایی های خودم را در اینجا نشان بدهم. هر چه کادر فنی صلاح بداند را در اینجا با تمام توان نشان خواهم داد.

اخبار استقلال


مرحله گروهی ACL2020/ تاج آبروی ایران در آسیا؛ الاهلی عربستان مقابل استقلال بزرگ زانو زد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرحله گروهی ACL2020/ مجید نامجو مطلق: بازیکنان استقلال یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند

چ سپتامبر 23 , 2020
سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال امشب یک بازی منطقی و زیبا را به نمایش گذاشتند و یک روز فوق العاده را برای هواداران رقم زدند.        به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال در...