شما بگویید خائن یعنی که و خیانت یعنی چه؟ / فتحی: ناراحتی استراماچونی از وضعیت موجود اصلا مهم نیست!

امیرحسین فتحی

خبرنگار اخبار ورزشی شبکه 3 از جواب عجیب مدیرعامل باشگاه استقلال تعجب زده شد.

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه دیروز تمرین استقلالی ها به دلیل مشکلات مالی توسط بازیکنان تحریم شد و صبح امروز هم عده ای از هواداران استقلال روبروی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند تا خواستار رسیدگی به اوضاع مدیریتی این باشگاه شوند، ظهر امروز بابک کاظمی، خبرنگار صدا و سیما برای پوشش خبری شرایط باشگاه استقلال ارتباط زنده تصویری از مقابل ساختمان این باشگاه با اخبار ورزشی شبکه 3 برقرار و اظهارات عجیبی در خصوص نحوه پاسخ دادن امیرحسین فتحی به سوالات او در مورد استراماچونی و ناراحتی او از شرایط موجود کرد.

صحبت های بابک کاظمی با اخبار ورزشی شبکه 3 به این صورت بود:

از آقای فتحی پرسیدم: آقای استراماچونی از شرایط بسیار گله دارند!

آقای فتحی جواب بسیار قابل تاملی را به من داد و گفت: اصلا مهم نیست که استراماچونی از شرایط ناراحت است!

وقتی از مدیرعامل استقلال پرسیدم: آیا دلایل ناراحتی استراماچونی را از ایشان جویا شده اید یا خیر؟

فتحی در جواب گفت: بهتر است از سرمربی تیم بپرسید چرا از شرایط گله دارند!

بله آقای فتحی! ناراحتی استراماچونی، بازیکنان و هواداران استقلال اصلا مهم نیست! مهم ناراحتی شما و کسانی است که از بودن سرمربی جنتلمنی به نام آندره آ استراماچونی روی نیمکت استقلال ایران و قدرتنمایی پسران بی ادعای آبی در لیگ برتر احساس خطر کرده اید و این یعنی خیانت به استقلال و هوادارانش.

مدیرعامل تحمیلی استقلال به جای رفع مشکلات، علنا دنبال دامن زدن به آن و در نهایت ضربه زدن به تیمی است که حالا به آمادگی و هماهنگی کامل رسیده و زیبا فوتبال بازی می کند.

آیا هنوز وقت آن نرسیده که پیشکسوتان واقعی استقلال به پا خیزند، وارد گود شوند و با کمک هم دست مافیای کثیف فوتبال سیاسی را از این باشگاه قطع کنند؟!

خبر ورزشی شبکه 3

البته در پایان می بایست این مطلب را هم اضافه کنیم که کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام، در واکنشی که قابل پیش بینی هم بود بلافاصله بعد از پایان اخبار ورزشی و صحبت های خبرنگار شبکه 3 در اطلاعیه ای این نقل و قول را تکذیب کرد:

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام نداده و انتشار هرگونه اظهار نظری از قول ایشان بی‌اساس است.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داریوش شجاعیان: دوست دارم استقلال قهرمان شود؛ امیدوارم فتحی به فکر بازیکنان باشد

ی نوامبر 10 , 2019
هافبک نفوذی استقلال گفت: خیلی دوست دارم با قهرمانی استقلال در جشن قهرمانی این تیم شرکت کنم به گزارش استقلال نیوز، داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی استقلال در گفت و گو با میزان در خصوص شرایط خودش پس از مصدومیت، صحبت های کرد که در ادامه می ...