مربی استقلال: از پیروانی تعجب می‌کنم که از بیرانوند حمایت کرد

به گزارش مشرق، انتقاد استقلالی‌ها از بیرانوند هر روز وسیع‌تر می‌شود. بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال نیز به صف منتقدان دروازه‌بان پرسپولیس پیوسته است.

غلامپور می‌گوید: از هواداران به خاطر این نتیجه عذرخواهی می‌کنیم. از زمان مدیریت مصطفی آجورلو تا الان مشکلات زیادی داشتیم ولی با همدلی کار را پیش بردیم و در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کردیم. در دربی دنبال خوشحال کردن هواداران بودیم ولی این اتفاق نیفتاد. پس از گل پرسپولیس، رقیب ۳۰ دقیقه دفاع کرد و هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم از لایه‌های دفاعی حریف عبور کنیم، ضمن این‌که در نیمه اول، داور پنالتی استقلال را نگرفت.

غلامپور ادامه داد: من نباید جواب بیرانوند را بدهم و باشگاه از او شکایت کرده ولی از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس تعجب می‌کنم که به جای این‌که جلوی این بازیکن را بگیرد و او را کنترل کند، حمایت می‌کند. در این فوتبال چه خبر است؟ دروازه‌بان پرسپولیس به میلیون‌ها هوادار استقلال توهین کرد، آن‌وقت نه تنها او را کنترل نمی‌کنند بلکه رفتارش را هم توجیه می‌کنند. برای محبوب شدن میان مردم نباید هر کاری کرد و هر حرفی زد. حیف که خیلی نمی‌توانیم صحبت کنیم ولی دنیا این‌طور نمی‌ماند و افراد پاسخ رفتارهای‌شان را می‌گیرند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خوشحالی عجیب معاون استقلال از باخت در دربی

چ آوریل 26 , 2023
به گزارش مشرق، دربی شماره ۱۰۰ در حالی برگزار شد که این مسابقه تحت‌الشعاع تغییرات مدیریتی قرار گرفته و درنهایت هم جابه‌جایی قدرت در راس این تیم ضربه کاری را به استقلال زده و باعث شد این تیم نتواند ظرفیت‌های گذشته خود را به نمایش گذاشته و با یک عملکرد...