بازیکنان محروم استقلال به اصفهان می‌روند

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در حالی یکشنبه در فینال جام حذفی مقابل فولاد خوزستان صف آرایی خواهد کرد که محمد دانشگر و سیدحسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.

با این حال، قرار است این دو بازیکن تیم‌شان را در سفر به اصفهان همراهی کنند. شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی استقلال که مدت هاست بازی نمی‌کند، به بهانه مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند. برای بازی فینال نیز وضعیت دیاباته همچنان نامعلوم است و گفته می‌شود سفر او به اصفهان منوط به انجام تمرین فردا با استقلال خواهد بود.

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند در دیدار تیمش با فولاد روی نیمکت بنشیند.

Adblock test (Why?)

یک دیدگاه برای “بازیکنان محروم استقلال به اصفهان می‌روند

  1. هوادران خون گرم استقلال فراموش نکنید.که دربازی قبلی جام حذفی تمام کارهای داور با اون ادا واصولهایی که به سرفرهاد درآورد.همه برای این بود.که مجیدی عصبی بشه وازداور کارت بگیره .تادرفینال کنارزمین نباشه.کارت دقایق اولیه بازی به تیم حریف هم برای رد گم کنی بود.دعا کنید فقط تیم استقلال گل های بزند که جای هیچ حرف وحدیثی نداشته باشه.فقط دعا کنیداگه به لطف خدا وهمت بازیکنان برنده بشیم واقعا خواست خداست که مکر این مکاران را به خودشان برگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال-فولاد؛ جنگ جام در نصف جهان

ش آگوست 7 , 2021
به گزارش مشرق، فینال جام حذفی آخرین مسابقه فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ است که بین دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود. استقلال در لیگ برتر سوم شده و حضورش در لیگ قهرمانان آسیا تقریبا قطعی است با این حال آبی پوشان تهرانی برای ای...