مرادمند: ناداوری علیه استقلال زیاد است

به گزارش مشرق، محمدحسین مرادمند پس از برتری استقلال برابر آلومینیوم اراک، اظهار داشت: خداراشکر دل هواداران را شاد کردیم و توانستیم سه امتیاز خانگی دیگر را بگیریم. همه مجموعه استقلال تلاش می‌کنیم تا دل هواداران شاد شود و هرچقدر تلاش می‌کنیم به نتیجه می رسیم و باید بیشتر تلاش کنیم زیرا روزهای سخت‌تر هم در راه است.

وی درباره کارت زردی که دریافت کرد، یادآور شد: به خودم قول دادم خودم را کنترل کنم و حرفی نزنم زیرا محروم می‌شوم و الان هم حرفی درباره داوری ندارم بزنم و پنج دقیقه دیگر معلوم می‌شود الکی اخراج شدم زیرا صحنه کارت دوم فکر کردم خطای بازیکن حریف را گرفته است و اصلا باورم نمی‌شد.

مدافع استقلال افزود: این حجم از ناداوری علیه استقلال باورنکردنی است و چرا اصلا باید از زمین اخراج شوم. به خودم قول دادم حرف نزنم. حق استقلال و هوداران ما خورده می‌شود و چه کسی باید از اینها دفاع کند و ما باید در زمین دفاع کنیم و حالا من باید از زمین بیرون بیایم، اشتباه من می‌شود.

وی گفت: هیچ موقع خودم را نمی‌بخشم و خیلی خودم را کنترل می کنم تا حرفی نزنم. خیلی استرس داشتم اما این را بدانند هر چقدر ناداوری بیشتر شود و عرصه را به استقلال تنگ‌تر کنند، ما بیشتر برای عشق و دل این هوداران تلاش می‌کنیم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نیک‌نفس: داور یک پنالتی برای ما نگرفت

ج اکتبر 27 , 2023
به گزارش مشرق، زبیر نیک‌نفس بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از برتری این تیم مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: نمی‌دانم اخراج محمدحسین مرادمند درست بود یا نه، ولی صحبتی که با او داشتم، گفت که داور به دلیل ضربه آرنج به من کار...