نیک‌نفس: داور یک پنالتی برای ما نگرفت

به گزارش مشرق، زبیر نیک‌نفس بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از برتری این تیم مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: نمی‌دانم اخراج محمدحسین مرادمند درست بود یا نه، ولی صحبتی که با او داشتم، گفت که داور به دلیل ضربه آرنج به من کارت داد که من اصلا ضربه‌ای نزدم. اگر این تصمیم داور اشتباه باشد که اخراج مرادمند بازی را برای ما سخت کرد.

وی در رابطه با صحنه مشکوک خطای پنالتی روی مهرداد محمدی گفت: من صحنه را دیدم. فکر کنم در دقیقه ۶ بازی یک خطا پنالتی را برای ما اعلام نکردند.

نیک‌نفس در رابطه با مصدومیتش اظهار داشت: مشکل همسترینگ در تمرین برایم پیش آمد و فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد. شاید یکی، دو هفته از میادین دور باشم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در رابطه با کاهش قراردادها گفت: ما صحبتی که با باشگاه داشتیم قرار بر این شد که مبلغ قراردادمان را برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو کاهش دهیم. تعدادی دیگر از بچه‌ها هم باید از قراردادشان کم کنند تا به سقف قرارداد برسیم. من به شخصه فکر می‌کنم که این کار وظیفه ما است، چون ما به جز خودمان هیچ‌کس دیگر را نداریم. در مجموع فکر می‌کنم ما فقط خودمان هستیم و خودمان و کمکی از بیرون نداریم.

وی افزود: اگر ما قراردادمان را کاهش نمی‌دادیم بلانکو نمی‌توانست بازی کند. باشگاه ما قانونی کار می‌کند و مطمئن باشید اگر غیر قانونی کار می‌کرد، امروز بلانکو نمی‌توانست بازی کند.

نیک‌نفس در رابطه با مطالبات سال گذشته بازیکنان استقلال نیز گفت: این مطالبات که بالاخره باید پرداخت شود ولی فعلا که خبری نیست و امیدوارم که این مطالبات هم هرچه زودتر پرداخت شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۶ آبان

ش اکتبر 28 , 2023
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۶ آبان ...