محمد نیک سیرت: هنوز برای استقلال فرصت جبران نتایج وجود دارد؛ زمین تمرین و پول مشکل اصلی استقلال است

محمد نیک سیرت

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: ریشه مشکلات استقلال در سوء مدیریت مدیران گذشته است که حتی از آماده سازی یک زمین مناسب هم برنیامدند.

    

 به گزارش استقلال نیوز، محمد نیک سیرت پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با مهر در خصوص شرایط استقلال و همچنین ارزیابی این تیم بعد از شکست مقابل گل گهر، صحبت‌های کرد که در ادامه می خوانید:

* هنوز فرصت جبران نتایج استقلال وجود دارد

هنوز بازیهای زیادی تا پایان فصل پیش رو است و مجیدی و هواداران نباید بابت از دست رفتن قهرمانی نا امید باشند.در نیم فصل دوم این تیم های پایین جدولی هستند که معادلات جدول را تعیین می کنند. تیم هایی که برای سقوط نکردن تلاش می کنند و بازی کردن با آنها راحت نیست و امتیازات مهمی از تیم های بالای جدولی می گیرند. بر همین اساس قطعا بازیهایی که پرسپولیس با تیم های پایین جدولی دارد هم سخت و دشوار است و ممکن است آنها امتیازاتی از دست بدهند.

* ریشه مشکلات استقلال را در سوء مدیریت گذشته است

می گویند تیم خسته است و بازیکنان بر اثر خستگی بخشی از کارایی خود را از دست داده اند. اگر این فرضیه درست باشد باز هم باید ریشه آن را در سوء مدیریت گذشته دانست. وقتی در ابتدای فصل و در دوران نقل و انتقالات نتوانستند در پست های مختلف بازیکنان نزدیک به هم بگیرند، این عاملی می شود بر فشار آمدن به بازیکنان و افزودن میزان خستگی و بالا رفتن ضریب آسیب دیدگی. یا برگزار نشدن یک اردوی مناسب در نیم فصل و فقدان زمین تمرین مناسب.

* زمین تمرین و پول مشکل اصلی استقلال است

این تیم کمبودهای زیادی دارد که شاید زمین تمرین و پول را باید در اولویت این کمبودها و کاستی ها دانست. من امیدوارم فتح الله زاده که از تجربه خوبی در مدیریت برخوردار است بتواند با درایت و در اسرع وقت این کمبودها را جبران کند.

* دنیای ورزش یک فوق ستاره را از دست داد

از شنیدن خبر درگذشت سیامک رحمان شوکه شدم. دنیای ورزش یک فوق ستاره را از دست داد. همه دنیا منتظر بودند او در المپیک دست به کاری خارق العاده بزند که متاسفانه اجل به او مهلت نداد. جای سیامند رحمان در ورزش پر شدنی نیست و بعید است تا سالیان سال ورزشکاری بتواند رکورد او را جابجا کند. دعا می کنیم روحش شاد باشد و برای خانواده اش از خدای منان صبر مسئلت می نمایم.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

اسماعیل خلیل زاده: خوشحالم جان بازیکنان هم مهم شد؛ در استان گیلان شرایط اصلا خوب نیست!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح‌الله‌زاده نیامده بیمار شد

د مارس 2 , 2020
به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده که ۲ روزی است فعالیت خود را به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال آغاز کرده اتفاقات غیرفوتبالی را از شب گذشته سپری کرده است.فتح‌الله‌زاده روز گذشته دچار بیماری می‌شود. علائم بیماری وی بسیار شبیه به ویروس کرونا بود و همین ...