مجید نامجومطلق: میلیچ و دیاباته معرفت به خرج داده اند؛ امکانات ما با کشور آلمان اصلاً قابل قیاس نیست

نامجو مطلق

مربی باشگاه استقلال گفت: هیچ کدام از امکانات ما با کشوری همچون آلمان قابل قیاس نیست و برگزاری مسابقات همانند لیگ آلمان اصلا امکان پذیر نیست.

   

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق مربی باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص وضعیت استقلال پس تعطیلی لیگ برتر و بحث برگزاری لیگ برتر با وجود شیوع بیماری کرونا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* چاره ای نداریم باید تیم را برای مسابقات آماده کنیم

خود ما مربیان بعضی روزها با ماسک در تمرین حاضر می‌شویم و در کنار بازیکنان حضور داریم. به هر حال چاره ای نداریم و طبق برنامه‌ای که دادند مشغول آماده‌سازی تیم هستیم.

 * بازی دوستانه ما کنسل می شود اما لیگ باید برگزار شود! 

قرار بود ما بازیهای دوستانه برگزار کنیم ولی به خاطر شرایطی که این روزها به وجود آمده مجبور شدیم بازی های دوستانه را لغو کنیم.البته به ما دستور دادند که این مسابقات باید کنسل شود.سوالی که اینجا به وجود می‌آید این است که وقتی نمی‌شود بازی‌های دوستانه را برگزار کرد چطور می‌خواهند بازی‌های رسمی را انجام دهند؟

 * وقتی در تمرین شرایط سخت است در مسابقات شرایط بدتر است

به هر حال شرایط سخت است و باید این مسائل را پذیرفت. همین حالا بازیکنان ما با ماسک و دست‌کش تمرین می کنند و قبل از تمرین اصول بهداشتی به صورت کامل رعایت می شود.هر روز از بازیکنان تب سنجی صورت می‌گیرد و حتی کفش های آنها ضدعفونی می شود ولی همه این مواردی که اشاره کردم فقط برای 2 ساعت است. شما تصور کنید وقتی بازی ها شروع شود باید سوار هواپیما شویم، به هتل محل اقامت برویم و خیلی شرایط سخت دیگر را تجربه کنیم.

* امکانات ما با کشور آلمان اصلاً قابل قیاس نیست

بازی عقب افتاده ما مقابل فولاد قرار است در مرکز کرونا برگزار شود! همین حالا موج دوم کرونا در تهران راه افتاده و واقعاً خطرناک است اما چاره‌ای نداریم. متاسفانه طی روزهای گذشته بعضی ها عنوان کردند که چون در کشور آلمان، فوتبال برگزار شده، ما هم باید همین کار را انجام دهیم،اما باید قبول کنیم که امکانات ما با کشور آلمان اصلاً قابل قیاس نیست.

* سلامتی خانواده بازیکنان هم در خطر است

در آلمان تیمها اتوبوس هایی در اختیار دارند که تمامی امکانات در اختیار بازیکنان است اما آیا واقعاً ما این امکانات را داریم؟ در کشور آلمان شهرها به هم نزدیک هستند و تردد با اتوبوس هم امکان پذیر خواهد بود اما ما در اینجا نمی توانیم برای برگزاری بازی ها با اتوبوس سفر کنیم. اینکه یک عده ایران را با آلمان قیاس کنند کاملا اشتباه می کنند. به نظرم مسئولان فدراسیون فوتبال باید یک فکر اساسی کنند چون بازیکنان ما خانواده دارند و با آنها رفت و آمد می‌کنند، اگر خدای ناکرده کسی کرونا بگیرد سلامت خانواده آنها به خطر خواهد افتاد.

* هر روز تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا زیاد می شود

واقعاً این بحث که ما از قهرمانی احتمالی یک تیم اراحت هستیم اصلاً به یکدیگر ربطی ندارند، من نمی‌دانم که برداشتی از صحبت ها می شود ولی هر روز یک تعدادی از بازیکنان در لیگ برتر کرونا می گیرند و در جریان بازی ها قطعاً این موضوع برای سلامتی بازیکنان دیگر خطرناک است.

* کار در لیگ برتر با شرایطی که به وجود آمده سخت است

همانطور که اشاره کردم کار در لیگ برتر با شرایطی که به وجود آمده سخت است و در هواپیما نمی‌شود فاصله‌گذاری اجتماعی ایجاد کرد. من فقط امیدوار هستم بازیکنی دچار مشکل نشود و ما هم باید مراقبت کنیم که سلامتی بازیکنان به خطر نیفتد.

* میلیچ و دیاباته معرفت به خرج داده اند

در این چند ماه که در استقلال کار می کنم هم دیاباته و هم میلیچ واقعا رفتار حرفه‌ای داشتند و انصافاً اگر بخواهم در مورد آنها حرف بزنم باید بگویم آنها معرفت به خرج داده‌اند.از این که دیاباته به تمرینات استقلال برگشت خوشحال هستیم و ان شاالله او به تیم کمک خواهد کرد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

مجید نامجومطلق: منطقی نیست تیمی را قهرمان کنند؛ مدیرعامل استقلال باید در شرایط سخت خود را نشان دهد

مجید نامجومطلق: تمرین را بر اساس برنامه سازمان لیگ طراحی می کنیم؛ تجربیات فتح الله زاده به استقلال کمک می کند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تغییرات احتمالی در هیئت مدیره استقلال

ش مه 30 , 2020
به گزارش مشرق، تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد و احتمال اینکه به زودی این هیات مدیره شاهد حضور اعضای جدیدی باشد وجود دارد. بیشتر بخوانید: استعفای خلیل زاده از استقلال صحت دارد...