زاهدی: باید گل دوم هم به استقلال می‌زدم

به گزارش مشرق، مسیح زاهدی درباره تساوی مس رفسنجان مقابل استقلال گفت: دو تیم می‌خواستند نیم‌فصل دوم را با برد شروع کنند تا شرایط‌شان در جدول بهتر شود. واقعا کار سختی داشتیم چون استقلال برای خارج شدن از بحران به بازی آمده بود و خوب کار کرد، اما فکر می‌کنم ما بهتر و منطقی‌تر بودیم و حتی شانس برد هم داشتیم.

بیشتر بخوانید:

تقابل استقلال و فولاد همیشه جذاب بوده است

او ادامه داد: تنها هدف ما مقابل استقلال برد بود و آقای ربیعی هم به نتیجه‌ای غیر از این فکر نمی‌کردند، اما به هر حال حریف ما هم یکی از بزرگترین و پُرمهره‌ترین تیم‌های ایران است و مساوی هم چندان نتیجه بدی نیست ولی به شخصه اعتقاد دارم حملات ما خطرناک‌تر بود و نمایش فنی بهتری داشتیم.

مدافع مس رفسنجان درباره گلزنی مقابل استقلال عنوان کرد: همیشه هدف اول من گل نخوردن تیم بوده و هست، اما خدا را شکر این بازی موقعیت خوبی نصیبم شد و توانستم زحمت بچه‌های تیم  را تبدیل به گل کنم. احساس خوبی از این گل دارم و امیدوارم روند خوب مس ادامه داشته باشد.

زاهدی در خصوص اینکه شانس زدن دو گل مقابل استقلال را داشت، ابراز کرد: قبول دارم که می‌توانستم دومین گل خودم و تیم را بزنم، اما باور کنید بعد از آن استارتی که از زمین خودمان زده بودم تا آن توپ را بگیرم، یک مقدار شرایط سخت شد و شاید کمی هم تمرکزم را از دست دادم. البته تمام تلاشم را کردم تا آن توپ را گل کنم، اما  حسین حسینی هم واکنش خوبی نشان داد و نگذاشت آن توپ تبدیل به گل شود.

او در مورد دیدار پیش روی مس مقابل گل‌گهر و برگزاری دربی کرمان عنوان کرد: شاید گل‌گهر در دو هفته اخیر از نظر نتیجه شرایط خوبی نداشته ولی آنها تیم خوب و با کیفیتی هستند و شاید کار سخت‌تری نسبت به بازی با استقلال در این دیدار داشته باشیم. تمام مجموعه تیم و بازیکنان هم‌قسم شدیم تا از این بازی سربلند بیرون بیاییم و امیدوارم به سه امتیاز برسیم.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “زاهدی: باید گل دوم هم به استقلال می‌زدم

  1. اقای ظاهدی ،
    وقتی آب سربالا میره قورباغه هم ابوعطا میخونه. برعکس روزی که استقلال حالی برای بازی نداشت ومیخواستن حاج محمودرا دک کنند.توهم به نان ونوایی رسیدی.دیگه رودار نشو. اون خبرهاهم نیست که فکر می کنی گل دوم هم میتونستی بزنی.برو خداراشکر کن .وفکر باطل هم نکن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرسپولیس؛ خوانِ هفتم فرهاد!

ج مارس 5 , 2021
سرویس ورزش مشرق – پیرو شایعاتی که از حدود دو ماه پیش براه افتاد که رفیق نزدیک فرهاد مجیدی با خلیل زاده در کافه ای در سعادت آباد دیدار داشته پرونده این ماجرا باز ماند و ماند تا در نهایت با اولین نتیجه تیم فکری (غیر از برد) این سرمربی تحت فشارهای حداکثری...