مجیدی مرد سال آسیا را نخواست

به گزارش مشرق، اتحاد کلباء امارات این روزها زیرنظر فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در حال تجدیدقوا برای فصل جدید لیگ امارات است. مجیدی در اولین فصل حضورش در لیگ امارات موفق شد این تیم متوسط را به رده هشتم برساند.

مدیران باشگاه اماراتی بعد از عملکرد رضایت بخش مجیدی دست به کار شدند و قرارداد این مربی ایرانی را تمدید کردند. در چند روز گذشته اخبار در زمینه علاقه مندی باشگاه اتحاد کلباء به جذب عمر عبدالرحمن مرد سال آسیا ۲۰۱۶ است.

اما امروز مسئولی از باشگاه اتحاد کلباء در مصاحبه با نشریه «الخلیج» عنوان کرد: کادر فنی با هدایت فرهاد مجیدی به دنبال جذب عمر عبدالرحمن نیست و این بازیکن در اولویت های تابستانی باشگاه نیست.

مجیدی بعد از قهرمان کردن استقلال راهی امارات شد و زمام اتحاد کلباء را برعهده گرفت. سرمربی سابق استقلال به مربی لیگ امارات در فصل گذشته تبدیل شد که در این فصل روی نیمکت تیمش باقی ماند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تناقض در اظهارات مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی جدید

ج ژوئن 9 , 2023
به گزارش مشرق، محمد مومنی درباره دلایل جدایی ریکاردو ساپینتو از سرمربیگری استقلال گفت: با اتفاقاتی که افتاد نمی‌توانست بماند. حکم کمیته انضباطی خیلی تاثیر داشت. ساپینتو مربی‌ای بود که خیلی از هواداران به او علاقه داشتند. سعی کردیم برای ساپینتو سنگ تمام...