استقلال قدر این فرصت طلایی را بداند

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر امشب به مصاف پیکان می‌رود و آنها این فرصت را دارند که در فاصله ۶ هفته مانده تا پایان فصل فاصله شان را با اصلی ترین رقیب به ۸ امتیاز افزایش داده تا با اعتماد به نفس بیشتری لیگ را دنبال کنند.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این دیدار استقلال اظهار داشت: در اینکه توقف پرسپولیس به سود استقلال شد شکی نیست، اما امیدوارم این نتیجه تمرکز آبی‌ها را بر هم نزده و از انگیزه آنها برای این بازی نکاهد. ۶ امتیاز فاصله در فاصله ۶ هفته مانده به پایان فصل اختلاف مناسبی است؛ اما بدیهی است که ۸ امتیاز فاصله به مراتب از ۶ امتیاز بهتر است و استقلالی‌ها نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند.

وی افزود: بی تردید پیروزی در بازی امشب بلند ترین گام شاگردان مجیدی به سوی قهرمانی است و آنها باید این گام بلند را مطمئن‌تر از همیشه بردارند.

بیشتر بخوانید:

رکورد ویژه دو استقلالی در لیگ

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: استقلال در بازی‌های اخیر دو تیم همواره نسبت به رقیب خود برتری داشته و از این برتری در کسب نتیجه مطلوب استفاده بهینه کرده است. اما این بازی با بازی‌های قبلی تفاوت دارد و دو تیم با شرایط متفاوتی به مصاف هم می‌روند. اصلاً منطقی نیست آبی پوشان در باد پیروزی‌های گذشته خود مقابل پیکان بخوابند و باید امشب از همه نیروی خود برای پیروزی در این بازی استفاده کنند.

صاحب جمعی خاطر نشان ساخت: در این هفته‌های پایانی ارزش امتیازات خانگی دو چندان می‌شود و استقلالی‌ها باید امتیازات این بازی خانگی را به صورت کامل بگیرند؛ و البته حضور هواداران در ورزشگاه هم به این منظور کمک می‌کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین رتبه استقلال و پرسپولیس در جهان

س آوریل 5 , 2022
به گزارش مشرق، سایت «فوبتال دیتابیس» رده بندی جدید باشگاه های فوتبال جهان را اعلام کرد تا تیم های باشگاهی رده بندی جدیدشان را بدانند. در رده بندی جدید پرسپولیس از لیست 100 باشگاه برتر جهان خارج شد و با سقوط 5 پله ای در جایگاه 106 جهان قرار گرفت. ه...