قدم بزرگ استقلال برای بستن پرونده ساپینتو

به گزارش مشرق، هنگامی که ریکاردو ساپینتو از استقلال رفت، یک روز قبل از عقد قرارداد با تیم جدید خود در فوتبال قبرس متنی منتشر کرد و در آن با صراحت نوشت مشکلاتی میان او و استقلال وجود دارد که شاید کار را به محاکم قضایی بکشاند.

کاملاً مشخص بود که سرمربی پرتغالی فصل قبل استقلال از عدم پرداخت شدن شکایت و ناکام شدن در این پرونده علاوه بر اصل پول، باید غرامت و هزینه دادگاه را هم بپردازند روی همین اصل به فکر حل کردن ماجرا از طریق تفاهم افتاده‌اند و در اولین گام جهت رسیدن به توافق دوستانه، با دستیاران خارجی این مربی تسویه حساب کردند تا دیگر از باشگاه طلبکار نباشند.

البته مطالبات آنها در قیاس با خود ساپینتو به مراتب کمتر بود ولی استقلال با این کار برای سرمربی سابق خود پالس مثبت فرستاد که می‌خواهد قضیه را در فضایی دوستانه حل و فصل کند. پالسی که البته باید دید عصبانیت ساپینتو از حرفهای حجت کریمی را کم می‌کند یا نه؟

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیانیه باشگاه استقلال در مورد حواشی مراسم معارفه "نکونام"

س ژوئن 27 , 2023
باشگاه استقلال(تاج) در خصوص شایعات پیرامون مراسم معارفه سرمربی جدید خود بیانیه صادر کرد.         به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، با توجه به داستان سازی‌ها و شایعاتی که پس از مراسم معارفه آقای  جوا...