بیانیه باشگاه استقلال در مورد حواشی مراسم معارفه “نکونام”

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج) در خصوص شایعات پیرامون مراسم معارفه سرمربی جدید خود بیانیه صادر کرد.

       

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، با توجه به داستان سازی‌ها و شایعاتی که پس از مراسم معارفه آقای  جواد نکونام  مطرح شده، ارایه توضیحاتی ضروری است:

  

تصاویر استفاده شده در مراسم مذکور، پیش از این از شبکه سوم سیما پخش شده و از منبع معتبر یعنی سایت تلوبیون تهیه شده که منبع رسمی برنامه های سیما است و متعلق به اسکوربوردی بوده که در زمان بازیگری سرمربی استقلال، جهت معرفی او استفاده شده بود. 

مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال یکی از بهترین و شکیل‌ترین معارفه‌ها طی سالیان اخیر بود و مطلب منتشر شده، صرفا شیطنت و بداخلاقی و مصداق بارز تهمت، نشر اکاذیب و تشویش اذهان است که واحد حقوقی باشگاه این موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد کرد و اتهام زنندگان باید مقابل قانون پاسخگو باشند.

نکته بسیار مهمی که باید مد نظر هواداران عزیز قرار داشته باشد، این است که پس از انتخاب بهترین گزینه به عنوان سرمربی استقلال و تلاش همه ارکان باشگاه جهت فراهم آوردن تیمی قدرتمند برای فصل آینده، این گونه تلاش‌ها برای حاشیه سازی و دشمنی، هیچ دلیلی به جز ترس از یک استقلال باصلابت و قوی ندارد.

  

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

فصلی که نکوست، از جوادش پیداست/ رسمی؛ نکونام سرمربی استقلال شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جباری: برخی بازیکنان در حد استقلال نیستند/ با مجیدی ۳ ساله بستند تا مردم تعریف کنند

س ژوئن 27 , 2023
به گزارش مشرق، علی جباری در مورد حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، اظهار داشت: در این شرایط و اوضاع و احوال هیچ گزینه‌ای بهتر از نکونام نبود. امیدوارم او موفق شود. باید با او همکاری کنند و چوب لای چرخش نگذارند. این باشگاه عادت کرده که چوب لای چرخ ...