فامیل سرپرست فدراسیون، معاون اجرایی استقلال شد؟

به گزارش مشرق، روز یکشنبه با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، محمدرضا نصرتی به‌عنوان مشاور اجرایی این باشگاه منصوب شد. در همان ساعات ابتدایی انتشار خبر هجمه بی‌سابقه‌ای علیه نصرتی در فضای رسانه‌ای و مجازی به‌وجود آمد و نکته‌ عجیب اینکه بسیاری از هواداران و افرادی که نصرتی را می‌شناختند از وی به‌عنوان یک پرسپولیسی یاد کرده و این انتصاب مددی را موجب تعجب دانستند.

با این حال نکته جالب توجه این است که از نصرتی به‌عنوان یکی از اقوام و خویشان حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ و سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال نام برده می‌شود. این درحالی است که ظاهرا احمد مددی روزهای پایانی عمر مدیریتی خود را در باشگاه استقلال سپری می‌کند و مشخص نیست چطور فردی که آینده مدیریتی وی در استقلال در ابهام قرار داشته و به احتمال زیاد رفتنی است با این انتصاب‌های پر سروصدا آینده استقلال را مورد تهدید قرار می‌دهد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نظری: امثال قلعه نویی صاحبخانه هستند، ما مستاجر

د نوامبر 16 , 2020
به گزارش مشرق، حجت نظری در خصوص آخرین نشست هیأت مدیره باشگاه استقلال که دو شب پیش در محل وزارت ورزش برگزار شد، اظهار داشت: ‌این نشست به میزبانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و پیرامون مسائل مختلف از جمله هزینه‌های باشگاه و بحث خصوصی‌سازی و همچنی...