ابهام در مورد «دبل» قایدی

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور که در چارچوب هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد، با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید و زننده هر ۲ گل استقلال، مهدی قایدی بود.

گل اول آبی پوشان در حالی به دست آمد که ضربه مهدی قایدی در آستانه ورود به دروازه به پای مدافع تراکتور برخورد کرد و بدون تغییر مسیر وارد دروازه شد؛ در حالی که بدیهی است این گل به نام مهدی قایدی ثبت شود، در گزارش بازی نام زننده گل مدافع تراکتور قید شده است.

با اینکه باشگاه استقلال رسماً درخواست تغییر گزارش بازی و نام گل زن کرده است، اما هنوز این اتفاق به صورت رسمی روی نداده و تنها یک گل از گل‌های دیشب به نام مهاجم شماره ۱۰ آبی پوشان ثبت شده است.

قایدی بدون احتساب این گل در جدول گلزنان لیگ برتر ۶ گله و در صورت احتساب این گل به نام وی، او ۷ گله است. با احتساب این گل یا حتی بدون احتساب این گل، مهدی قایدی بهترین گلزن این فصل آبی پوشان تا اینجای کار است و نزدیک ترین نفر به وی ارسلان مطهری با ۵ گل است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال-تراکتور زیر ذره بین سعودی‌ها +عکس

چ جولای 7 , 2021
به گزارش مشرق، سایت «سعودی» بازی روز گذشته استقلال و تراکتور در هفته ۲۶ لیگ برتر کشورمان پوشش داد و از اتفاقات این بازی گزارش داد. این بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع آبی پوشان به پایان رسید. رسانه سعودی در گزارش خود نوشت: با نزدیک شدن بازی الهلال و ...