غلامی به یک دلیل برمی‌گردد

به گزارش مشرق، پیرو انتشار پیام متنی مدافع گرگانی فصل گذشته استقلال در صفحه اینستاگرامش کادر فنی آبی پوشان در این باره با مدیریت باشگاه صحبت‌های دوباره‌ای را از سر گرفت.

با توجه به ضرب الاجل اعلام شده از سوی عارف غلامی برای باشگاه خارجی که با آن قرارداد داخلی مشروط بستهt جواد نکونام از علی خطیر خواسته در صورت امکان شرایط ادامه همکاری با عارف غلامی را فراهم کند.

گرچه این موضوع به شکل رسمی از سوی کادر فنی رسانه‌ای نشده اما ظاهراً در پشت پرده اقداماتی برای حفظ عارف غلامی صورت گرفته است اما ظاهرا این ادامه همکاری بستگی به تغییر کلی در روند قرارداد بین استقلال و عارف غلامی دارد.

از افراد نزدیک به اتاق مدیریت باشگاه استقلال شنیدیم به عارف غلامی پیشنهاد شده با حذف بخش قابل توجهی از رقم درخواستی قراردادش به همراه آپشن‌هایی که در فصل گذشته برای او در نظر گرفته شده این شرایط مهیاست تا او بتواند دوباره در استقلال بماند.

با توجه به در پیش بودن رقابت جام ملت‌های آسیا ظاهرا عارف غلامی دوست دارد در استقلال بماند تا فوتبالش را در نزدیکی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انجام بدهد تا بیشتر زیر نظر کادر فنی تیم ملی باشد.

عارف غلامی با توجه به شرایط سنی اش می‌داند در صورت درخشش در جام ملت‌های آسیا همراه با تیم ملی ایران می‌تواند با ۲۶ سال سن به یک تیم خارجی خوب منتقل شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستاره استقلال به بازی اول نمی‌رسد؟

د جولای 31 , 2023
به گزارش مشرق، یکی از دغدغه‌های جواد نکونام برای شروع کار استقلال در لیگ ۲۳، آمادگی بازیکنان تیم چه از نظر بدنی و چه از نظر فنی است که این مساله با توجه به برخی مصدومیت‌ها، چالش‌های پیش فصل سرمربی را بیشتر کرده است.مهرداد محمدی بازیکن باتجربه فوتبال کش...