ستاره استقلال به بازی اول نمی‌رسد؟

به گزارش مشرق، یکی از دغدغه‌های جواد نکونام برای شروع کار استقلال در لیگ ۲۳، آمادگی بازیکنان تیم چه از نظر بدنی و چه از نظر فنی است که این مساله با توجه به برخی مصدومیت‌ها، چالش‌های پیش فصل سرمربی را بیشتر کرده است.

مهرداد محمدی بازیکن باتجربه فوتبال کشورمان، یکی از خریدهای فصل جدید آبی‌هاست اما مصدومیت این بازیکن تبدیل به مساله‌ای جدی برای کادرفنی شده و به نظر می‌رسد حداقل به بازی اول نخواهد رسید.

البته محمدی پس از پشت سرگذاشتن روند درمانی، تمرینات انفرادی را آغاز و اعلام کرده احساس درد ندارد اما نظر کادرپزشکی استقلال بر اساس معاینات و بررسی‌های انجام شده این است که این بازیکن در بازی اول حضور نداشته باشد.

بر اساس برنامه از پیش اعلام شده استقلال روز جمعه ۱۳ مرداد میهمان صنعت نفت آبادان است. با اینحال شایعاتی وجود دارد که ممکن است مسابقات حتی به مدت یک هفته به تعویق بیفتند و در این صورت باید دید که وضعیت آمادگی محمدی و دیگر بازیکنان استقلال تا بازی اول چگونه خواهد شد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هافبک و مهاجم اسپانیایی نزدیک به پیراهن استقلال

د جولای 31 , 2023
به گزارش مشرق، مدیران باشگاه استقلال طبق نظر جواد نکونام در تلاش برای تقویت تیم با جذب چند بازیکن خارجی هستند که در این زمینه اقدامات جدی نیز صورت گرفته است. پیش از این با درخواست سرمربی آبی‌ها، مدیران باشگاه به بررسی ۴ گزینه خارجی پرداختند که به ...