تغییرات به ضرر استقلال شده است

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص شروع لیگ بیست و یکم و دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر هوادار گفت: لیگ بیست و یکم از چهارشنبه برای استقلال آغاز خواهد شد. چند فصل است که آبی پوشان نتوانسته اند به قهرمانی دست پیدا کنند و حالا هواداران انتظار دارند که مجیدی خودش تیم را بسته، این فصل بتواند آبی پوشان را به جایگاه واقعی اش برساند.

وی تاکید کرد: همیشه بازی اول برای هر تیمی سخت خواهد بود، تیم ها یکدیگر ار به خوبی نمی شناسند و اطلاع چندانی از وضعیت فنی یکدیگر ندارند ضمن اینکه استقلال دچار تغییرات زیادی شده و این مسئله باعث خواهد شد تا در هفته های اول کمی حریفانش را دچار سردرگمی کند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از استقلالِ مجیدی در تقابل با همبازی سابق

ورمزیار در ادامه خاطرنشان کرد: تغییرات استقلال تا حدودی به ضرر این تیم تمام شده است. بازیکنان خوبی از جمع آبی پوشان جدا شده اند که مهره های تاثیرگذاری بوده اند و مهره هایی که جدیدا به استقلال پیوسته اند هنوز به هماهنگی کامل دست پیدا نکرده اند. اگر چه استقلال چند بازی دوستانه را برای هماهنگی بیشتر انجام داد اما این تیم تا در کوران لیگ قرار نگیرد بازیکنانش به هماهنگی کامل دست پیدا نخواهند کرد.

مدافع پیشین استقلال در مورد حریف آبی پوشان یعنی هوادار که به تازگی به لیگ برتر پیوسته است گفت: این تیم یک تیم مرموز است. سرمربی آن سالها در استقلال بازی کرده و آبی پوشان را می شناسد. اما بازیکنان هوادار و عملکرد فنی شان برای استقلال شناخته شده نیست و می تواند استقلال را به دردسر بیاندازد. بنابراین آبی پوشان اگر می خواهند از ابتدای فصل امتیازات را به طور کامل کسب کنند باید با آرامش و ارائه یک بازی منطقی، حریف ناشناخته خود را شکست دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی هم با شروع لیگ باید تمام بازیها را رصد کند تا بتواند بهترین ها را به تیم ملی دعوت کنند. امیدوارم در لیگ امسال شاهد ظهور پدیده های خوبی در فوتبالمان باشیم که بتوانند برای تیم ملی کشورمان مثمر ثمر باشند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته اول لیگ برتر/ شروع خوب استقلال با هوادار؛ فرهاد نیمه مربیان را با جوانان برد!

چ اکتبر 20 , 2021
دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و هوادار تهران از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پیروزی آبی پوشان به پایان رسید. به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال(تاج) ایران و هوادار تهران در دیدار خود از هفته اول لیگ برتر فصل 1400/140...