شعار هواداران استقلال علیه مدافعان تیم ملی

به گزارش مشرق، در شرایطی که حدودا درهای پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۰:۵۵ امروز برای ورود هواداران پرسپولیس و استقلال در این مجموعه باز شد با گذشت حدود یک ساعت از این زمان همچنان حدود ۱۵۰۰ طرفدار دو تیم منتظر مانده اند تا پس از استقرار عوامل کنترل بلیت هواداران و بررسی مشخصات تماشاگران مجوز به ورود به ورزشگاه را کسب کنند.

* برخی از هواداران استقلال با کری‌خوانی برای بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده،‌حسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی دو مدافع آبی‌پوشان یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که برای گذراندن خدمت سربازی از استقلال جدا شده‌اند را تشویق کردند.

*مأموران انتظامی برای جلوگیری از ازدحام در خیابان ورزشگاه از هواداران خواستند در این محل تجمع نکنند و در فضای سبز بلوار روبه‌روی سالن ۱۲ هزار نفر استراحت کنند.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس که از مازندران به تهران سفر کردند از یحیی گل‌محمدی خواستند با بازی دادن به مهدی عبدی بازیکن مازنی پرسپولیس شانس گلزنی تیمش را در این مسابقه را افزایش بدهند.

* مسؤولان انتظامی برای ایجاد نظم در ورزشگاه از پلیس اسب‌سوار استفاده کردند. آنها همچنین از هواداران خواستند ماسک‌های خود را از روی صورت‌شان برندارند تا پروتکل‌های بهداشتی به شکل دقیق‌تری رعایت شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ حواشی پیش از دربی نود و هشتم: درب های آزادی زودتر از موعد باز شد؛ تشویق یزدانی و مرادمند با کنایه به مدافعان تیم ملی!

پ مارس 17 , 2022
برخی هواداران مدعی بودند بلیت‌های جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی را با قیمتی بیش از 500 هزار تومان خریداری کرده‌اند.        به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پیروزی(پرسپولیس) تهران و استقلال(تاج) ایراناز ساعت 17:30 ا...