هفته بیست و سوم لیگ برتر/ حواشی پیش از دربی نود و هشتم: درب های آزادی زودتر از موعد باز شد؛ تشویق یزدانی و مرادمند با کنایه به مدافعان تیم ملی!

حواشی پیش از دربی 98

برخی هواداران مدعی بودند بلیت‌های جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی را با قیمتی بیش از 500 هزار تومان خریداری کرده‌اند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پیروزی(پرسپولیس) تهران و استقلال(تاج) ایراناز ساعت 17:30 امشب پنجشنبه(26 اسفند 1400) از هفته بیست و سوم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

** در شرایطی که گفته بودند قرار است درهای ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۲ باز شود تعداد زیادی از هواداران دو تیم ساعت ها قبل از این زمان پشت درهای  پارکینگ های ورزشگاه برای ورود به استادیوم منتظر ماندند. با توجه به حجم ترافیک در محوطه اطراف ورزشگاه آزادی ساعت ۱۰:۵۵ در پارکینگ های شماره 4 و 5 ورزشگاه باز شد تا طرفدارانی که پشت در مانده بودند وارد استادیوم شوند.با وجود باز شدن در های پارکینگ ها هواداران پس از ورود باید دقایقی صبر کنند تا پس از بررسی بلیت و کارت ملی مجوز حضور در ورزشگاه را به دست آورند.  همچنین مسئولان انتظامی از هوادارانی که بدون بلیت به این محل آمده بودند خواستند تا ورزشگاه را ترک کنند.

حواشی پیش از دربی 98

** بسیاری از هوادارانی که قبل از باز شدن پارکینگ ها خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند شهرستانی بوده و از شهرهایی مثل سنندج، شیراز، تاکستان، چابهار، قزوین، بابلسر، مشهد، اراک و ... به تهران سفر کردند.

** بساط فروش پرچم های استقلال و پرسپولیس هم داغ است.

** در شرایطی که حدودا درهای پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی از ساعت 10:55 امروز برای ورود هواداران پرسپولیس و استقلال در این مجموعه باز شد با گذشت حدود یک ساعت از این زمان همچنان حدود 1500 طرفدار دو تیم منتظر مانده اند تا پس از استقرار عوامل کنترل بلیت هواداران و بررسی مشخصات تماشاگران مجوز به ورود به ورزشگاه را کسب کنند.

** برخی از هواداران استقلال با کری‌خوانی برای بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده،‌حسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی دو مدافع آبی‌پوشان یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که برای گذراندن خدمت سربازی از استقلال جدا شده‌اند را تشویق کردند.

** مأموران انتظامی برای جلوگیری از ازدحام در خیابان ورزشگاه از هواداران خواستند در این محل تجمع نکنند و در فضای سبز بلوار روبه‌روی سالن 12 هزار نفر استراحت کنند.

** تعدادی از هواداران پرسپولیس که از مازندران به تهران سفر کردند از یحیی گل‌محمدی خواستند با بازی دادن به مهدی عبدی بازیکن مازنی پرسپولیس شانس گلزنی تیمش را در این مسابقه را افزایش بدهند.

** مسؤولان انتظامی برای ایجاد نظم در ورزشگاه از پلیس اسب‌سوار استفاده کردند. آنها همچنین از هواداران خواستند ماسک‌های خود را از روی صورت‌شان برندارند تا پروتکل‌های بهداشتی به شکل دقیق‌تری رعایت شود.

** پس از گذشت حدود یک ساعت از ورود هواداران استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی، بررسی بلیت آنها آغاز شد و حدود ۲ هزار طرفدار به نوبت مجوز ورود به داخل استادیوم و استقرار در جایگاه خود را کسب کردند.

** ماموران انتظامی از هواداران خواستند از همراه داشتن اقلام ممنوعه و محترقه خودداری کنند در غیر این صورت با رویت این موارد برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

** یکی از ماموران انتظامی که با در دست داشتن بلندگویی از هواداران درخواست می‌کرد ماسک بزنند، ماسک خود را از روی صورتش برداشته بود.

** رویت دود غلیظی اطراف ورزشگاه آزادی سبب تعجب هواداران شده بود.

** در فاصله حدود 4 ساعت تا آغاز دیدار پرسپولثیس و استقلال حدود 1500 هوادار روی صندلی‌های ورزشگاه آزادی نشسته و مشغول کری‌خوانی برای تیم رقیب و تشویق تیم محبوب‌شان هستند.

** شدت وزش باد در ورزشگاه آزادی سبب افتادن تابلوهای تبلیغات محیط اطراف زمین شد.

** منطبق نبودن بارکد بلیت برخی هواداران با دستگاه گیت الکترونیک معضلاتی را برای آنها ایجاد کرده بود و به نظر می‌رسید برخی گیت‌ها دچار اختلال شده است.

** با توجه به فرا رسیدن نیمه شعبان در برخی از بخش‌های ورزشگاه آزادی مولودی‌ پخش می‌شد.

** برخی افراد مدعی بودند بلیت‌های جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی را با قیمتی بیش از 500 هزار تومان خریداری کرده‌اند.

** دیدار دو تیم پیروزی(پرسپولیس) تهران و استقلال(تاج) ایران در ساعت 17:30 برگزار خواهد شد.

بروز رسانی می شود...

     

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: خیلی ها از موفقیت من خوشحال نیستند؛ جادوی من دعای مادر پیرم است

داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور تهرانی قاضی دربی نود و هشتم!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرسپولیسی‌ها قبل از دربی پولدار شدند

پ مارس 17 , 2022
به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در دربی پایتخت به زمین خواهد رفت.در شرایطی که مدیریت باشگاه پرسپولیس پیش از این وعده داده بود قبل از بازی با استقلال، ۱۰ درصد دیگر از قرارداد سرخ پوشان را واریز خواهد کرد در نهایت با وجود برخی مشکل...