سکوت کاپیتان استقلال بعد از شکست در دربی

به گزارش مشرق، دروازه‌بان استقلال در ماه‌های گذشته که این باشگاه با مشکلات پرتعداد مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کرد، تلاش زیادی برای حفظ همدلی و اتحاد بازیکنان انجام داد. او به عنوان بزرگ تر بارها در تمرینات با بازیکنان صحبت کرد و حتی در مواقعی اجازه نداد کار به اعتصاب و تعطیلی تمرین کشیده شود تا شرایط فنی حفظ شود.

حسینی قبل از دربی پایتخت هم انگیزه زیادی داشت تا بتواند دروازه اش را بسته نگه دارد و البته از نظر روحی شرایط استقلال را خوب نگه دارد و یک پیروزی مهم حاصل شود. برتری پرسپولیس اما حالا این دروازه بان ملی پوش و با روحیه را نیز در شرایط سختی قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو چند جلسه محروم می‌شود؟

کاپیتان استقلال که در این فصل ۱۲ کلین‌شیت را در رزومه خود ثبت کرده، حالا دیگر دغدغه‌ای از این بابت ندارد و فکر و ذکر او معطوف به روزهای آینده و شانس های بعدی موفقیت تیمش است.

نکته قابل توجه سکوت و ناراحتی حسینی در تمرین روز گذشته استقلال بود. سیدحسین که در همه روزهای قبل از دربی سعی می‌کرد با شوخی و خنده های خود با بازیکنان روحیه تیم را بالا نگه دارد و در روزهای بی‌پولی شرایط هم‌تیمی هایش حفظ شود، دیروز از فرط ناراحتی با هیچ‌کس صحبتی نکرد و با انجام تمرینات خود محل تمرین را ترک کرد.

حسینی حالا همچون سایر استقلالی‌ها به روزهای آینده دل بسته است. او منتظر لغزش پرسپولیس و سپاهان در ادامه لیگ برتر است تا استقلال از اندک شانس خود برای قهرمانی استفاده کند. از سوی دیگر کاپیتان آبی ها خود را برای مسابقه جام حذفی با پارس جنوبی و در نهایت قهرمانی در این تورنمنت آماده خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با اعلام حجت کریمی سرپرست مدیریت استقلال/ پرونده استراماچونی بسته شد!

چ آوریل 26 , 2023
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) اعلام کرد پرونده سنگین‌ترین بدهی تاریخ باشگاه پس از سال‌ها بسته شد. به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه، با اعلام حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی  یاشگاه استقلال(تاج) تای...