در نظرسنجی سایت AFC/ گیتاریست آبی بهترین مهاجم غرب آسیا شد

امیر ارسلان مطهری

مهاجم تیم فوتبال استقلال بالاتر از ستاره های میلیون دلاری تیم های عربی به عنوان بهترین مهاجم منطقه غرب آسیا انتخاب شد.

به گزارش استقلال نیوز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC در یک نظرسنجی از دوستداران فوتبال قاره کهن خواست بهترین مهاجم بازی های لیگ قهرمانان آسیا موسوم به ACL در غرب این قاره را انتخاب کنند.

امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال، عبدالرزاق حمدالله از النصر، بغداد بونجاح از السد، ویلتون از الشارجه، المعز علی از الدحیل، ایگور سرگیف از پاختاکور و پدرو از شباب الاهلی گزینه های AFC در این نظرسنجی بودند.

در پایان این نظرسنجی و در رقابتی تنگاتنگ و مهیج امیر ارسلان مطهری با 52/58 درصد آرا در رده نخست قرار گرفت و بعد از او عبدالرزاق حمدالله از النصر با 44/56 درصد آرا رده دوم را به خود اختصاص داد. بغداد بونجاح و معز علی با کسب درصدی بسیار اندک از این آرا در رده های بعدی قرار گرفتند.

ارسلان بهترین مهاجم غرب آسیا
استقلال نیوز ضمن تبریک به مطهری، امیدوار است همچون فصل قبل شاهد درخشش این مهاجم با غیرت و محبوب آبی دل در تمامی رقابت ها در لباس مقدس آبی استقلال باشد.
مطالب مرتبط:

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مطهری بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا شد

ج نوامبر 13 , 2020
به گزارش مشرق، در نظرسنجی بهترین مهاجمان فوتبال آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، امیر ارسلان مطهری، مهاجم استقلال با کسب بیش‌ترین آرا به عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب انتخاب شد.مطهری با کسب ۵۲.۵۸ درصد آرا این عنوان را به دست...