سامره: هیچ مشکلی با نکونام نداشتم

به گزارش مشرق، علی سامره پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل مس رفسنجان درمورد شرایط عجیب ورود تماشاگران به ورزشگاه، اظهار داشت: کلی صحبت می‌کنم. حق مردم این نیست که از حضور در ورزشگاه محروم‌شان کنیم. در حق آنها اجحاف می‌کنیم. مردم در زندگی خود شرایط سختی را می‌گذرانند. تنها دلخوشی‌شان این است که ۲ ساعت به ورزشگاه بیایند و هیجان خود را خالی کنند. یک هفته با این ۲ ساعت حال می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد که نمی‌دانم چه کسی به آنها خط می‌دهد و چرا خط می‌دهد، ۳-۲ روز بحث می‌کنند که بازی با تماشاگر است یا نیست. اگر ورزشگاه ایراد داشت و نباید تماشاگر به آن می‌آمد، پس نباید در لحظه آخر ورود تماشاگران را آزاد می‌کردند. وقتی آزاد کردند یعنی از ابتدا هم مشکلی نبوده بلکه مشکل از جای دیگری بوده است.

سرپرست استقلال تاکید کرد: به این مردم و تماشاگران مدیون هستیم. حق طبیعی‌شان است به ورزشگاه بیایند و بازی تیم محبوب‌ و بازیکنان محبوب‌شان را از نزدیک ببینند. امیدوارم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم. می‌دانستم امروز اینجا مشکل امنیتی نداریم. دیدید تماشاگران هم خیلی راحت به ورزشگاه آمدند. دست آنها درد نکند که به ورزشگاه آمدند. هم از استقلال حمایت کردند و هم از این بازی قشنگ لذت بردند. امیدواریم دیگر چنین وضعیتی تکرار نشود.

سامره درمورد حواشی مربوط به ادامه همکاری‌اش با استقلال که البته پس از جلسه اخیر خطیر و نکونام به پایان رسید، گفت: بین من و جواد نکونام هیچ مشکلی نبود. مقداری مدیریت و سرمربی از هم گلایه‌هایی داشتند که البته از جانب هر ۲ طرف به حق بود که پای من هم وسط کشیده شد.

وی درمورد عملکرد مس رفسنجان که تیم شهرش محسوب می‌شود، توضیح داد: مس تیم بسیار خوبی است. امروز هم خیلی خوب بازی کرد و بد آورد. به هرحال استقلال مقابلش بود. باید به مس فرصت داده و این امیدواری را داد که می‌توانند در آینده بهتر کار کنند.

سرپرست استقلال درخصوص مشکلات مربوط به قرارداد بازیکنان این تیم، گفت: همه آنها قابل حل است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ جشن تولد استقلالی‌ها برای نکونام بعد از شکست مس

ش اکتبر 7 , 2023
مشرق نیوز - عکس/ جشن تولد استقلالی‌ها برای نکونام بعد از شکست مس ...