سالگرد دومین قهرمانی استقلال در آسیا/ اینجا خبری از عقده افتخار نیست

دومین قهرمانی استقلال در آسیا

هفتم مرداد ماه، روزی غرور انگیز در تقویم تک تک هواداران استقلال(تاج) بزرگ است.

 به گزارش استقلال نیوز، روز هفتم مرداد سال ١٣٧٠ بود که استقلال(تاج) ایران در فینال جام باشگاه‌های آسیا در بنگلادش مقابل لیائونینگ چین قرار گرفته و با برتری دو بر یک برای دومین بار بر قله آسیا ایستاد.

این قهرمانی غرور انگیز در داکا پایتخت بنگلادش و با مربیگری مرد بزرگی چون شادروان منصور پورحیدری و گلزنی رضا حسن‌زاده و صمد مرفاوی بدست آمد تا استقلال پرافتخارترین تیم ایرانی قاره کهن لقب بگیرد.

دومین قهرمانی استقلال در آسیا

به گزارش استقلال نیوز، در سال‌های اخیر تلاش‌های نافرجام و ریخت و پاش‌های بسیار زیادی از سوی وزارت ورزش و برخی افراد سیاسی برای به قهرمانی رساندن تیمی خاص در آسیا صورت گرفت که اگر از استقلال(تاج) کمی حمایت‌ می‌شد شاید امروز فوتبال ایران بیش از ۳ستاره آسیایی در کارنامه خود می‌داشت.

استقلال نیوز این روز مبارک را به تمامی هواداران و پیشکسوتان باشگاه استقلال تبریک عرض می کند و امیدوار است ستاره سوم هم به زودی به کلکسیون عناوین بی‌شمار این باشگاه پرافتخار و مردمی اضافه شود. 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز


 مطالب مرتبط:

استقلال در میان پنج باشگاه محبوب جهان/ باشگاه استقلال(تاج) محبوب ترین تیم آسیایی شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاریخ‌سازی استقلال و حسرتی که بر دل خیلی‌ها ماند/ سی و یکمین سالروز قهرمانی در آسیا مبارک..

ج جولای 29 , 2022
هر چه از قهرمانی استقلال(تاج) در آسیا که بخش اعظمی از بزرگی و اقتدار یک باشگاه محسوب می‌شود، بگوییم و بنویسیم باز هم کم است.  به گزارش استقلال نیوز، سی‌ و یک سال پیش در چنین روزیاستقلال(تاج)تنها نماینده فوتبال ایران که سابقه قهرمانی در سط...