تاریخ‌سازی استقلال و حسرتی که بر دل خیلی‌ها ماند/ سی و یکمین سالروز قهرمانی در آسیا مبارک..

دومین قهرمانی استقلال در آسیا

هر چه از قهرمانی استقلال(تاج) در آسیا که بخش اعظمی از بزرگی و اقتدار یک باشگاه محسوب می‌شود، بگوییم و بنویسیم باز هم کم است.

 به گزارش استقلال نیوز، سی‌ و یک سال پیش در چنین روزیاستقلال(تاج)تنها نماینده فوتبال ایران که سابقه قهرمانی در سطح اول قاره کهن را در کارنامه داشت، با نسلی طلایی و معماری دلسوز توانست دومین قهرمانی خود را با شکست حریف قدرتمند چینی جشن بگیرد.

اگرچه چندباره نوشتن از این قهرمانی کاری دشوار است اما غرورآفرینی و تاریخ‌سازی این اتفاق بزرگ که حسرت بزرگ فوتبال ایران در همه این سال‌ها باعث می‌شود تا دوباره برای نوشتن درباره آن بی اشاره به جزییاتی که حالا حتی نسل جدید هواداران جزییات آن را از بر هستند، دست به کار شویم.

استقلال امروز و یا به بیان بهتر هر آنکه ریشه و هویت تاریخی دارد، بخش اعظمی از بزرگی و اقتدار خود را از چنین رویدادهایی وام می‌گیرد و بر خود واجب می‌دانیم با فرارسیدن دوباره هفتم مرداد، ضمن قدردانی از آن‌ها که اکنون در جمع ما هستند و برای این افتخار تلاش کردند، یاد و نام بزرگانی از جمله منصورخان پورحیدری را گرامی بداریم که نقشی تاریخی در این قهرمانی داشتند.

امید به آنکه نسل جدید هواداران استقلال با تیم جذاب و سربلند خود تحت هدایت ریکاردو ساپینتو بتوانند با اقتدار مثال زدنی برای تکرار این رویداد بزرگ گام بردارند.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

سالگرد دومین قهرمانی استقلال در آسیا/ اینجا خبری از عقده افتخار نیست

استقلال در میان پنج باشگاه محبوب جهان/ باشگاه استقلال(تاج) محبوب ترین تیم آسیایی شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لیست استقلال با ۲+۲۶ بازیکن بسته می‌شود

ج جولای 29 , 2022
به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی پوشان با انرژی و انگیزه فراوان تمرینات تیمش را در ترکیه راهبری می‌کند و سخت گیری های خاص خود می‌کوشد آبی پوشان را قبل از شروع فصل به اوج آمادگی بدنی برساند.در حال حاضر در اردوی آبی پوشان ۲۶ بازیکن وجود ...