زیاده‌خواهی و مشورت اشتباه/ عارف غلامی اول به خود خیانت کرد بعد به استقلال!

عارف غلامی

مدافع فصل قبل تیم فوتبال استقلال(تاج) با تصمیمی اشتباه آینده فوتبالی خود را به خطر انداخت.

            

به گزارش استقلال نیوز، عارف غلامی مدافع جوان فصل پیش  تیم فوتبال استقلال(تاج) که یکی از بازیکنان ثابت چند فصل اخیر این تیم بود، با تصمیمی اشتباه آینده فوتبالی خود را به مرز نابودی کشاند.

  

عارف که همچون فصل قبل برای تمدید قرارداد با استقلال طاقچه‌بالا گذاشته بود تا رقم دلخواه خود را از آبی‌پوشان دریافت کند، با عدم استقبال مدیران تیم و کادرفنی سرنوشتی عجیب برای خود رقم زد.

غلامی در حال حاضر بدون تیم است و با توجه به شرایط استقلال نمی‌تواند به این تیم بازگردد.

بنابراین یا باید تا نیم‌فصل دور از فوتبال باشد و یا به تیمی بپیوندد که قطعا ضعیف‌تر و کم‌نام و نشان‌تر از استقلال خواهد بود و این برای او پسرفت محسوب می‌شود.

شاید عارف اگر می‌دانست یا به او می‌گفتند سرانجام طمع و عدم قدردانی، تلخ و دردناک است، اولین نفری می‌بود که قرارداد خود را با استقلال تمدید می‌کرد.

امیدواریم سرنوشت عارف غلامی برای دیگر بازیکنان استقلال درس عبرتی بزرگ باشد تا دیگر شاهد چنین اتفاق تلخی برای آن‌ها نباشیم.

  

اخبار استقلال ایران


مطالب مرتبط:

تکذیب درگیری مدیریت با هاشمی نسب و بازگشت عارف غلامی به جمع آبی پوشان!

با انتشار متنی در اینستاگرام؛ عارف غلامی از استقلال جدا شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

از بازداشت لیدر سابق استقلال تا دستگیری اراذل قهوه‌خانه‌ خاک‌سفید+ عکس

ج اکتبر 6 , 2023
به گزارش مشرق، طرح ویژه پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش در تهران کلید خورد و در طی ۴۸ ساعت ۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.اراذل و اوباشی که هر کدام از آنها خود طوماری از دعوا، درگیری، شرارت، تخریب و ایجاد رعب و وحشت بوده و حالا...