حکم جدید کمیته وضعیت علیه استقلال

به گزارش مشرق، کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده های مطروحه صادر کرد که به شرح زیر است:

«با توجه به شکایت مهدی نیایش پور از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت مهدی ایزدی از باشگاه مس شهربابک، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۶ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت بهزاد سلطانی از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۷ میلیون و ۵۵۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت میلاد غریبی از باشگاه خیبر خرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت مرتضی ذبیحی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.»

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدافع استقلال راضی به کاهش قرارداد

د جولای 17 , 2023
به گزارش مشرق، فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال طی چند روز اخیر رنگ و بویی جدی تر به خود گرفته و مدیریت جدید با سرعت بیشتری امورات جذب بازیکن را پیش می‌برد. شب گذشته با عقد قرارداد ایمان سلیمی و همچنین تمدید قرارداد سید حسین حسینی مشخص شد نقل...