بحرین فرصت هت تریک در عراق را از ایران گرفت

سرویس ورزش مشرق – نا آرامی های اخیر در کشور عراق موجب تغییر میزبانی عراق از ایران و بحرین در دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در بصره شد و ابتدا قرار بود این مسابقات در اربیل برگزار شود اما بحرین که پس از بازی عراق و ایران باید با عراق بازی کند از قدرت خود در AFC و فیفا بهره برد و میزبانی را به امان اردن سپردند. با این اقدام فرصت برگزاری سومین دیدار تیم ملی مان در خاک عراق برای هت تریک کردن در این زمینه از دست رفت.

بیشتر بخوانید:
 

زور بحرین از ایران بیشتر بود

تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از این تاکنون دو بار در خاک عراق و در شهر بغداد به میدان رفته بود. بار اول سال ۱۳۴۲ و در مسابقه برگشت مقدماتی المپیک ۱۹۶۴ که دو تیم در پایان با نتیجه ۰-۰ به بازی پایان دادند و بار دوم سال ۱۳۸۰ در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲؛ مصافی که نتیجه اش ۲-۱ به سود تیم ملی کشورمان تمام شد. گلهای تیم ملی را که هدایتش برعهده میروسلاو بلازوویچ بود در آن مسابقه علی کریمی و علی دایی به ثمر رسانده بودند.

دیدار تیم های ملی عراق و ایران در کشور اردن روز پنجشنبه ۲۳ آبان برگزار می شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرسپولیس شانس آورد به این استقلال نخورد

ی نوامبر 10 , 2019
به گزارش مشرق، علی فتح‌اله زاده مدیرعامل سابق استقلال معتقد است با توجه به نتایج اخیر اکثر تیم‌های ایرانی از تقابل با استقلال هراس دارند که این بهترین فرصت برای استقلال است که خودش را به صدر جدول نزدیک‌تر کند فتح‌اله زاده همچنین از بازیکنان خواست در خص...