در استقلال قراردادها لو می‌رود

به گزارش مشرق، فصل گذشته و در میانه‌های فصل ریز قرارداد ریکاردو ساپینتو در رسانه‌ها منتشر شد. همه متوجه شدند که قرارداد ریکاردو ساپینتو چقدر است. بابت هر پیروزی چقدر پاداش می‌گیرد و... این موضوع ناراحتی مربی پرتغالی را به همراه داشت. ریکاردو ساپینتو در این باره گفته بود قرارداد یک موضوع شخصی است و نباید در رسانه‌ها اعلام می‌شد.

اکنون هم مبلغ قرارداد جواد نکونام به ریز در یکی از رسانه‌های رسمی منتشر شد و این بدین معنی است که از درون باشگاه استقلال مبلغ قرارداد سرمربیان و جزییات آن در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد و این قطعا چیز خوبی نیست. اگر باشگاه مایل به افشای قرارداد بود راسا اقدام به انجام این کار می‌کرد و این کار در حالی صورت گرفته است که جواد نکونام راضی به افشای عدد قرارداد خود نبود! از همه بدتر که قرارداد جواد نکونام در باشگاه استقلال گم شده است و علی خطیر گفته گزارش گم شدن برگه قرارداد جواد نکونام را گزارش داده است.

Adblock test (Why?)

یک دیدگاه برای “در استقلال قراردادها لو می‌رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ماجرای عجیب انتقال محمد محبی به روستوف

ش جولای 15 , 2023
به گزارش مشرق، این روزها در محافل رسانه‌ای و خبری، علت‌های متفاوتی برای جدایی محمد محبی از استقلال منتشر می‌شود. برخی این موضوع را به فیش جعلی ربط می‌دهند و برخی دیگر معتقدند ۱۴۰ هزار دلاری که گم شد و باعث شد تا سانتاکلارا کار را به دادگاه عالی ورزش...