پشت پرده لغو اردوی امارات استقلال و پرسپولیس

به گزارش مشرق، محمدحسن تقی‌زاده سرپرست دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان اخبار منتشر شده درخصوص مخالفت شورای برون‌مرزی با سفر دو تیم استقلال و پرسپولیس به اردوی برون‌مرزی امارات را تکذیب کرد و گفت: شورای برون‌مرزی درحال بررسی درخواست دو تیم استقلال و پرسپولیس برای برگزاری اردو در امارات است و هنوز تصمیم نهایی خود را در این خصوص اعلام نکرده است.

وی در واکنش به انتشار شایعاتی درخصوص مخالفت رسمی شورای برون‌مرزی با سفر پرسپولیسی‌ها به امارات افزود: همان‌طور که اشاره کردم، درخواست پرسپولیس هم در شورای برون‌مرزی درحال بررسی است و فعلا هیچ مخالفتی با آن صورت نگرفته است. به محض تصمیم‌گیری در شورای برون‌مرزی، نظر نهایی را اعلام خواهیم کرد.

با توجه به صحبت‌های تقی‌زاده به نظر می‌رسد سرخابی‌ها با انتشار چنین اخباری به دنبال تحت فشار قراردادن شورای برون‌مرزی برای گرفتن اردوهای درخواستی هستند. حال باید منتظر ماند و دید در نهایت این شورا چه تصمیمی در قبال خواسته‌های اخیر این دو باشگاه خواهد داشت.

گفتنی است طی روزهای اخیر اخباری درخصوص مخالفت شورای برون مرزی با سفر باشگاه پرسپولیس به کشور امارات و لغو اردوی برون مرزی این تیم منتشر و تاکید شد این شورا با برگزاری اردوی استقلال در دبی هم مخالفت خواهد کرد تا دو تیم پایتخت تمرینات خود را در تهران پیگیری کنند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتقاد نرم استقلال از لیست تیم ملی

د نوامبر 14 , 2022
به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اعلام لیست نهایی، عصر امروز تهران را به مقصد قطر برای شرکت در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ ترک خواهد کرد.سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی سه بازیکن استقلالی تیم ملی هستند که امروز سایر نفرات را در ...