درخواست جنجالی موسوی از استقلال

به گزارش مشرق، عبدالرضا موسوی که چند روز قبل از سمت عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد، در اوج مشکلات مالی این باشگاه پول هایی را از حساب شخصی اش برای آبی ها خرج کرد که هنوز طلبش را از این باشگاه نگرفته است. از این رو شایعه شده که او قبل از هزینه کردن برای استقلالی ها شرط گذاشته که اگر در بازگرداندن پول دیرکرد داشته باشند باید سود پول را پرداخت کنند. این قرارداد امضا شده و در باشگاه استقلال وجود دارد که بابت هرروز تاخیر بعد از ۳ ماه باید روزی ۵۰ ملیون تومن خسارت پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

احتمال منع حضور فتح‌الله‌زاده در استقلال

جالب اینکه گفته می شد موسوی تضمین های لازم را نیز در این خصوص از هیات مدیره نگرفته که علی فتح الله زاده نیز این مساله را تایید می کند. سرپرست باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «آقای موسوی این مساله را شرط کرده اما من مطمئن هستم ایشان آنقدر استقلال را دوست دارد که دریافت سود و مسائل اینچنینی نیست. من خودم با او صحبت می کنم و از این بابت مشکلی نداریم.»

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درخواست مالی سنگین دیاباته از استقلال

ی مارس 1 , 2020
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال با مشکل جدی برای پرداخت دستمزد بازیکنان و طلبکارانش مواجه شده است. در لابلای این مشکلات اما شیخ دیاباته بازیکن مصدوم این تیم درخواست 2.5 میلیارد تومان از باشگاه استقلال کرده است!او در روزهای اخیر به باشگاه اعلام کرده باید ...