خانی: اختلافات نکونام و خطیر را برطرف می‎‌کنیم/ یک بازیکن مصری در راه استقلال است

به گزارش مشرق، علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره استقلال پس از پیروزی این تیم برابر استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال درباره اختلاف نظر سرمربی و مدیرعامل این باشگاه گفت: فردا جلسه هیئت مدیره را تشکیل دهیم و اگر بتوانیم از نکونام دعوت می‌کنیم تا در این جلسه اختلاف‌نظرهای دو طرف را رفع کنیم.

وی درباره بدهی‌های استقلال هم با اشاره به اینکه این تیم ۶۰۰ میلیارد بدهی دارد، افزود: بخشی از بدهی مربوط به سنوات بازیکنان، باقیمانده از فصل گذشته را پرداخت کردیم و همچنان بدهی‌های ما باقی مانده است تا با تامین منابع مالی، بدهی‌ها پرداخت شود.

خانی درباره جذب بازیکنان خارجی مدنظر نکونام و گزینه این تیم برای دروازه‌بان سوم اظهار داشت: لیست استقلال جای خالی ندارد و فعلا یک بازیکن مصری را جذب کرده‌ایم. درباره شرایط محمدجواد کیا، دروازه‌بان آلومینیوم اطلاعاتی ندارم اما سه گزینه برای دروازه‌بان سوم وجود داشت که با یک نفر به توافق خواهیم رسید.

وی درباره آخرین خبرها درباره اسپانسر استقلال هم یادآور شد: برای ۴ بازی اول با یک اسپانسر قرارداد بسته‌ایم و با توجه به تعطیلات لیگ، یک ماه فرصت داریم و با دو سه اسپانسر درحال مذاکره هستیم و با گزینه‌ای که بیشترین منفعت را برای باشگاه داشته باشد به توافق خواهیم رسید. قرار نیست اسپانسرها با هر مبلغی جلو بیایند. ما مبالغ سال‌های گذشته و حریفان را دیده‌ایم و ما هم باید منافع سازمان و تیم را هم در نظر بگیریم.

خانی با بیان اینکه هنوز ماجرای بدهی استقلال به سازمان لیگ حل نشده است و خطیر و سمیعی در حال مذاکره هستند، در واکنش به مصاحبه جواد نکونام، تصریح کرد: نکونام به‌عنوان سرمربی تیم حق دارد. او یک خواسته‌هایی دارد و هواداران هم از او خواسته‌هایی دارند و مسئولیت تیم برعهده نکونام است. دنبال این هستیم که اختلاف‌نظری هم اگر وجود دارد حل شود و این موضوع را در جلسه هیئت مدیره فردا مطرح خواهیم کرد. بحث‌های دیگر هم مربوط به جذب اسپانسر و بازیکن خواهد بود و نتیجه آن را فردا به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۷ شهریور

س آگوست 29 , 2023
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۷ شهریور ...