حواشی دیدار استقلال و سپیدرود رشت/ اعتراض هواداران به عدم بلیط فروشی!

حواشی دیدار استقلال و سپیدرود

با توجه به اینکه کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار سپیدرود و استقلال مانده هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت نتوانستند بلیت تهیه کنند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و سپیدرود رشت در هفته سی ام لیگ برتر از ساعت 21:30 امشب(پنجشنبه 26 اردیبهشت 98) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. در ادامه حواشی این دیدار را مشاهده خواهید کرد:

* درحالی که هنوز درهای ورزشگاه به روی هواداران باز نشده است و نزدیک به 3 هزار هوادار پشت درهای بسته و جایگاه بلیت فروشی مستقر هستند تا بتوانند بلیت تهیه کنند.

* بسیاری از هواداران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس نسبت به این موضوع اعتراض کردند و تاکید کردند نزدیک به دو ساعت است به ورزشگاه آمدند و نتوانستند بلیت تهیه کنند و مسئولین بلیت فروشی ورزشگاه آزادی به هواداران گفتند که هنوز بلیتی از سوی فدراسیون فوتبال به دست آنها نرسیده است.

* با توجه به اینکه آخرین بازی استقلال در این فصل می‌باشد اما هواداران برای خداحافظی خسرو حیدری به ورزشگاه آزادی آمدند تا کاپیتان پرسابقه تیم استقلال را تشویق کنند و از زحمات این بازیکن قدردانی کنند.

حواشی دیدار استقلال و سپیدرود

* دیدار تیم های استقلال و سپیدرود در شرایطی از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که تا یک ساعت قبل از این دیدار استقبال چندانی توسط تماشاگران صورت نگرفته است. تنها حدود 1000 نفر از تماشاگران استقلال در ورزشگاه روی سکوها نشسته اند.

حواشی دیدار استقلال و سپیدرود

* کانوان هواداران استقلال با توجه به خداحافظی خسرو حیدری طرح موزائیکی با شماره 2 برای این بازیکن تدارک دیده است.

حواشی دیدار استقلال و سپیدرود

* خسرو حیدری که امروز رسما از دنیای فوتبال خداحافظی می کند به همراه دخترش در ورزشگاه حاضر شده است.

* حدود 100 هوادار تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی حاضر شده و تیم محبوب خود را تشویق کردند.

* در حالی که بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند بوی سوختگی عجیبی ورزشگاه را در بر گرفته که دلیل آن مشخص نیست.

* بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود با لباس سفید برای گرم کردن وارد ورزشگاه شدند.

در حال بروزرسانی. . .

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتقاد تند فرهاد مجیدی از بازیکنانش

پ مه 16 , 2019
به گزارش مشرق، اعتصاب چند روزه بازیکنان استقلال به دلیل پرداخت نشدن بخشی از مطالبتشان و حضور پیدا نکردن در اردوی شب قبل از بازی با سپیدرود با واکنش تند فرهاد مجیدی همراه شد.مجیدی امروز چند ساعت پیش از بازی با سپیدرود شدیداً از این رفتار بازیکنانش انتقا...