احمد مددی: نوروزی در استقلال دکتر نوروزی شد؛ قرارداد بازیکنان را تعدیل می کنیم

احمد مددی

سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت: فکری اعلام کرد به مربیانی که با شرایط مالی قراردادهای باشگاه مشکل دارند نیاز ندارد.

        

 به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی سرپرست جدید باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران در خصوص وضعیت باشگاه استقلال، و فعالیت هایی که داشته است، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* چالش های مالی را به حداقل رساندیم

اوضاع خوب است، اما کار بسیار سنگینی داریم. در یک ماه گذشته با چالش‌های بسیار سختی از جمله چالش‌های مالی، بدهی‌های داخلی، ارزی و خارجی مواجه بودیم که با کمک خدا، این چالش‌ها را به حداقل رساندیم. نمی‌گوییم چالش‌ها تمام شده، اما آن را به حداقل رساندیم.

* پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه‌ به زودی باز می شود
امروز (دوشنبه) روز کاری اروپاست و به سه طلبکاری که تمام بدهی آنها را پرداخت کردیم، اعلام کردیم این موضوع را به فیفا اعلام کنند تا پنجره ما باز شود.
* از نظر ما مطالبات وینفرید شفر پرداخت شده است
از نظر ما مطالبات وینفرد شفر پرداخت شده است. مبلغ 592 هزار و حدوداً 100 دلار به حساب شفر واریز شده و اختلاف کوچکی در حدود 20 هزار یورو داریم. اکنون در حال برطرف کردن مسئله هستیم که شرایط تا ساعات آینده مشخص می‌شود. مدیر برنامه‌های شفر مبلغ پرداختی را تأیید کرده و چیز زیادی باقی نمانده است.
* فکری اعلام کرد به کسی که نمی‌تواند با این شرایط کار کند، نیازی ندارد
فکری لیستی به ما داد که بر مبنای آن با مربیان وارد مذاکره شدم. سیروس دین‌محمدی روی مبلغ قراردادش بحث داشت، اما ما پیش از آن با فکری درباره ارقام قرارداد تمام کرده بودیم. در حال بررسی موضوع دین‌محمدی بودم که فکری اعلام کرد به کسی که نمی‌تواند با این شرایط کار کند، نیازی ندارد. در نهایت دین‌محمدی از تیم جدا شد. علی شیخ‌الاسلامی هم بحث مالی داشت، اما مذاکره‌ای با من نداشت. او با فکری در محل تمرین به تفاهم نرسید و از استقلال جدا شد.
* امروز یا فردا، قرارداد مرفاوی را نهایی می‌کنیم
دین‌محمدی شناسنامه باشگاه و برای من خیلی عزیز است. من نکات دین‌محمدی را شنیدم، اما بحث مورد نظر کاملاً فوتبالی و میان سرمربی و خودش بوده است. این موضوع به باشگاه مربوط نیست. مرفاوی هم یک بار به باشگاه مراجعه کرد و نکات او را بررسی کردیم. طی امروز یا فردا، قرارداد مرفاوی را نهایی می‌کنیم.
 * این استقلال است که به همه هویت می‌دهد
این استقلال است که به همه هویت می‌دهد و نوروزی را نوروزی می‌کند. او در سختی‌ها و خوشی‌ها کنار تیم بوده، اما برند استقلال به همه ما، نوروزی و سایر دوستان هویت می‌بخشد. ما با هم اختلافی درخصوص نحوه ابلاغ حکم سه بازیکن خاطی فرودگاه دوحه داشتیم. ما احکام را صادر و به آنها ابلاغ کردیم که این آرا در مرحله استیناف قرار دارد، اما دوستان اصرار داشتند که این موضوع باید رسانه‌ای شود. من این اقدام را حرفه‌ای نمی‌دانستم و جرایم از حساب بازیکنان کسر می‌شود.
 * نوروزی اصرار داشت که امسال در استقلال نباشد
با دکتر نوروزی صحبت‌های مفصلی داشتم و از او خواستم برگردد از طرف بازیکنان از نوروزی عذرخواهی کردم. به او گفتم زحمات زیادی برای استقلال کشیدی و با آن مأنوس شدی، اما استقلال هم برای هویت‌بخشی به شما خوب عمل کرده است. چه بهتر که به استقلال برگردی و به تیمت کمک کنی، اما نوروزی اصرار داشت که امسال در استقلال نباشد. از من اصرار و از او انکار. ما اصلاً بی‌حرمتی نکردیم و پس از صحبت با دکتر ستوده، از او هم معذرت‌خواهی کردم. "مدیر باشگاه باید چه کند؟ باید وارد کوچکترین مسائل شوم؟"کادر فنی و فکری در یک ماه گذشته تلاش بسیاری کرد تا نشستی میان سه بازیکن و کادر پزشکی دایر کند، اما پزشکان در تمرین حاضر نشدند. بارها با نوروزی صحبت کردم که در سفر خارج از کشور بود. ما به خاطر سابقه بسیار درخشان نوروزی، صبوری و تحمل کردیم. جرایم به بازیکنان اعلام شده و در سیستم مالی ما هم نشسته است. نمی‌دانم دیگر باید چه کنیم.
* میلیچ فسخش را به فیفا اعلام نکرده است
 میلیچ فسخ قراردادش را به فیفا اعلام نکرد و تنها اطلاعیه‌ای داخلی به ما داد. ما بر همین اساس، مبلغی به حساب میلیچ واریز کردیم که برگشت و فسخش را به فیفا اعلام نکرده است.
* تلاش می‌کنیم قراردادها را تا حد ممکن تعدیل کنیم
تأکید دستگاه نظارتی بر این است قراردادهایی که به آن می‌گوییم نجومی، تعدیل شود. این قراردادها در هتل بسته شد و رقم قراردادها به صورت بی‌رویه افزایش یافت. تلاش می‌کنیم قراردادها را تا حد ممکن تعدیل کنیم و آنها را به عدد معقولی برسانیم. از رسانه‌ها تقاضا داریم ما را در این راه کمک کنند و دچار جوسازی نشوند. بازیکنان هم شرایط اقتصادی مردم را ببینند. استقلال توان پرداخت این اعداد نجومی را در این فصل ندارد و رسانه‌ها در این راه به ما کمک کنند. بازیکنان هم شرایط را درک کنند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

احمد مددی: خیال هواداران راحت قایدی در استقلال می ماند؛ میلیچ و دیاباته به زودی به ایران بازخواهند گشت

احمد مددی: شیخ منتظر مجوز خروج از فرانسه ست؛ مطالبات پاختاکور و جبارف را هم آماده کرده‌ایم

احمد مددی: میلیچ قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرد؛ بحث فروش مهدی قایدی در هیات مدیره مطرح شده است!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دکتر نوروزی به استقلال بر نمی گردد/ خلیل زاده چرا مدام دروغ می گوید؟!

د نوامبر 2 , 2020
در حالیکه رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد دکتر نوروزی به استقلال بازگشته است اما این ادعا صحت نداد.                                  به گزارش استقلال نیوز،...