توضیح فتحی درمورد جانشین شفر

به گزارش مشرق، مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه متعلق به شخص نیست گفت: نتایج استقلال در شأن باشگاه نبوده است و این تغییر نیز تصمیم شخصی نیست و یک شبه تصمیم گرفته نشده است. به شفر رسماً ابلاغ شده است که به تمرینات نیاید چون ایشان رسماً تعلیق شده است.

وی درباره عدم ورود شفر به باشگاه و فیلم گرفتن پسرش از این ماجرا و نگرانی شکایت به فیفا گفت: ما مدیران بی‌تجربه‌ای نیستیم. قرارداد سال آینده ایشان مانده است و پایان فصل درباره این موضوع با ایشان صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

فیلمبرداری ساشا شفر از رفتار استقلالی‌ها با پدرش +فیلم

فتحی تاکید کرد: فرهاد مجیدی از سرمایه‌های استقلال است و می‌تواند سال‌ها روی نیمکت تیم باشد ولی ایشان اعلام کرده که نمی‌خواهد سرمربی باشد و بر این اساس سرمربی جدید تا قبل از پایان فصل معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعاً با شفر پس از پایان فصل درباره قرارداد مذاکره خواهیم کرد. این اطمینان را می‌دهم که گزینه خوب خارجی و دارای کارنامه موفق جانشین شفر خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “توضیح فتحی درمورد جانشین شفر

  1. به نظرمن اگرباشگاه بخواهدازمربی خوب خارجی استفاده کندبایدیه کمک بسیارخوب کسی که بتواندحاشیه های استقلال راکنترل کندوحرف وعملش یکی باشدپبازیکنان ازش حساب ببرندودرکنارش یک سرپرست قلدروخوب که اوهم بتواندحاشیه هاراکنترل کندوگرنه هیچ مربی خارجی ننیتوانداینجاوبااین شرایط موفق شودبرانکواگرمی بینیدکه درپرسپولیس توانسته موفق باشدفقط بخاطرشخصیت کریم باقری است اوست که تمام خاشیه وبه اطراف باشگاه اشراف کامل داردشماتوهمین چندبازی آخرلنگ ببینیدشجاع خلیل زاده چقدربرای این تیم حاشیه درست کرد ولی هرسری کریم باقری سریع خودشو رساندوقضیه راجمع کردونگذاشت باشگاه لطمه ای ببینیدولی دراستقلال ماهمچین فردی رانداریم انشالله که هرچی خیرت است انجام شودتادل هواداران میلیونی این باشگاه خوش شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتحی: از زحمات شفر تشکر میکنیم

د آوریل 29 , 2019
هواداران با این تیم زندگی می کنند و در اخبار داشتیم که عزیزی با نتایج تیم از دنیا رفته است و باید منطقی تصمیم بگیریم. من و اعضای هیات مدیره با همه توان تلاش کردیم تا مشکلات را برطرف نیم و قطعا مشکلاتی نیز داشتیم. وی ادامه داد: همه کارشناسان و هواداران ...