اسماعیلی؛ درگیری با وجود مصدومیت

به گزارش مشرق، فرشید اسماعیلی روز گذشته در جریان تمرین استقلال با احمد مددی سرپرست این باشگاه درگیری لفظی پیدا کرد. ظاهرا وی بر سر جزئیات قراردادش و اینکه باشگاه از او خواسته رقم قراردادش را کم کند، با مددی وارد بحث شده و همین موضوع سبب شد فکری، هافبک تیمش را در اختیار باشگاه قرار دهد. اسماعیلی قرار است به زودی در کمیته انضباطی باشگاه حضور یابد و پاسخگوی رفتارش باشد.

بیشتر بخوانید:

بازیکن خاطی استقلال فردا پاسخگوی مدیران

این برای اولین بار نیست که این بازیکن جوان بی‌انضباطی و بدرفتاری می‌کند اما اتفاق روز گذشته در حالی رخ داد که گفته می‌شود اسماعیلی از ناحیه زانو احساس ناراحتی می‌کند و حتی چند روز پیش برای درمان زانویش نزد پزشک رفته است. اینکه چگونه یک بازیکن مصدوم که هنوز به شرایط آرمانی نرسیده و در این فصل کار خاصی برای تیمش نکرده، چنین رفتاری انجام می‌دهد جای ابهام دارد.

اسماعیلی با روزهای اوج خود فاصله داشته و از ناحیه زانو درد دارد و مشخص نیست بر چه اساسی روز گذشته اقدام به جر و بحث با سرپرست باشگاه کرده و آیا این موضوع ارتباطی به مصدومیتش دارد یا خیر.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استوری بازیکن خاطی استقلال درمورد اتفاقات اخیر

ج دسامبر 11 , 2020
به گزارش مشرق، فرشید اسماعیلی، هافبک آبی‌پوشان پایتخت با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود درمورد اتفاقات اخیر توضیح داد. Let's block ads! (Why?)...