توضیح عبداللهی درمورد وضعیت ستاره جدایی طلب

به گزارش مشرق، نصرالله عبداللهی با بین اینکه استقلال ساعت 23:40 فردا تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کند اظهار داشت: بازیکنانی که جا مانده‌اند فردا هم در تهران تمرین خواهند کرد و بعد از یک روز قرنطینه به تمرینات در دوحه اضافه خواهند شد.

وی در خصوص اینکه علی کریمی در تمرین جا مانده‌های استقلال حضور دارد و آیا قرار است این تیم را در لیگ قهرمانان همراهی کند گفت: اجازه بدهید این موضوع را مدیران باشگاه تصمیم بگیرند.ما برای بازیکنان بلیت گرفتیم و اگر توافق شود آنها به قطر سفر خواهند کرد.

او در خصوص اینکه آیا تائید می‌کند هنوز توافقی با کریمی صورت نگرفته گفت: توافق فقط مالی است و این توافق یک مقدار کار دارد. چون قراردادها را امسال 2 ساله می‌بندند نیاز به رایزنی دارد.

وی در خصوص دانشگر عنوان کرد: شرایط دانشگر مثل علی کریمی است، شب گذشته با هم صحبت کرده‌اند و ان شاءالله این موضوع حل خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزئیاتی تازه از مذاکره استراماچونی با مسئولان باشگاه استقلال/ اعتراف قبل از محکومیت به بهای محبوبیت!

ج سپتامبر 11 , 2020
به گزارش مشرق، ماجرای مذاکره مسئولان استقلال با آندره‌آ استراماچونی ابعاد دیگر خود را نشان داده است، به طوری که پیگیری‌ها نشان می‌دهد خواسته‌های سرمربی ایتالیایی بیشتر از آن چیزی است که مدیران استقلال آن را اعلام کرده بودند. برای اطلاع از تشریح مذاکرات...