علیرضا اکبرپور: استقلال به صدر جدول رسید حاشیه ها شروع شد؛ می خواهند با آبروی فتح الله زاده بازی کنند!  

علیرضا اکبرپور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی از خیلی از آقایان بیشتر به استقلال تعصب داشت حتی این مربی از مرخصی های خودش استفاده نمی کرد اما حالا به او انگ بی تعصبی می زنند!

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفتوگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال پس از جدایی استراماچونی و عدم بازگشت این مربیصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استراما برای موفقیت استقلال حتی از مرخصی هایش استفاده نمی کرد 

استراماچونی آنقدر دلسوزانه در استقلال کار کرد که حتی از مرخصی هایی که حقش بود استفاده نکرد و از روز ورودش به تهران تا روزی که خسته شد و قهر کرد، یکضرب و بدون حتی یک روز مرخصی به کارش ادامه داد. اما این مربی سختکوش و صبور چیزهایی اینجا دید که به حالت قهر تهران را ترک کرد و هنوز بازنگشته است.الان هم می گویند مشکلش حل شده و بر می گردد و من نمی دانم اگر واقعا این طور است چرا بر نمی گردد. هواداران در کوچه و خیابان از ما سئوال می کنند و منِ پیشکسوتِ استقلال نمی دانم جواب مردم را چه بدهم.

* استقلال به صدر جدول رسید حاشیه ها شروع شد 

استراماچونی انصافا خیلی زحمت کشید و تیم را زودتر از آنچیزی که انتظار می رفت به هماهنگی رساند و آنقدر خوب کار کرد تا تیم به صدر جدول رسید. اما صدر جدول رسیدن همان و شروع حاشیه هایی که هم استرا را فراری بدهد و هم تیم را از صدر جدول پایین بیاورد، همان.

* اگر در سه بازی قبلی استراما بود امتیاز از دست نمی دادیم

اگر تیم ما مربی داشت، مقابل پیکان بازی اداره می شد و در لحظات آخر دروازه ما باز نمی شد تا دو امتیاز شیرین بپرد. مقابل ماشین سازی هم با سرمربی حتما برنده می شدیم و حتی مقابل شاهین که ۴ گل زدیم، اگر مربی داشتیم تعداد گل های مان بیشتر می شد.

مشخص نیست چرا مدیرعامل باشگاه را مشخص نمی کنند!

الان که فصل نقل و انتقالات است تیم مدیرعامل می خواهد و این سئوال است که چرا زودتر مدیرعامل را معرفی نمی کنند. اگر فتح الله زاده را آوردید، خب زودتر او را معرفی کنید و اگر قرار نیست مدیرعامل باشد باز هم تکلیف را مشخص کنید. اگر هم باید برای مدیرعاملی ابتدا مشکلی مثل بازنشستگی را حل کنند، می‌توانند او را فعلا سرپرست باشگاه بگذارند تا این مشکل حل شود و رسما مدیرعامل شود.

* می خواهند با اسم و آبروی فتح الله زاده بازی کنند

کار فتح الله زاده مدیریت است و به خصوص الان که در دوران نقل و انتقالات هستیم این تیم مدیری مثل فتح الله زاده نیاز دارد. این که او را آوردید و مدیریت تیم در دست دیگران است، بازی با اسم و آبروی فردی مثل فتح الله زاده است که این اصلا روا نیست. استقلال در این مقطع به مدیری مثل او نیاز دارد.

* در استقلال توجهی به تیم های پایه نمی شود

متاسفانه در باشگاه توجهی به تیم های پایه نمی شود. من خودم دو سال است سرمربی تیم های پایه هستم و در این دو سال هزار تومان هم نگرفتم.

* اگر به بی پولی اعتراض کنیم به ما انگ می زنند 

اگر اعتراض کنیم سریع به ما انگ می زنند که استقلالی نیستی و اگر اعتراض نکنیم کسی به ما توجه نمی کند. در حالی که ما هم در این مملکت زندگی می کنیم و با همان مشکلات اقتصادی درگیر هستیم که همه مردم ایران با آن درگیر هستند. مربیگری شغل ما است و باید خرج زندگی خانواده مان را از این راه در بیاوریم.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

علیرضا اکبرپور: استقلال این روز‌ها خوب بازی می‌کند؛ آقای کالدرون! سرت را پایین بینداز و کار خودت را بکن!

علیرضا اکبرپور: اعتراضات استراماچونی کاملا به حق بود؛ وریا غفوری باید تعویض می شد

هفته پنجم لیگ برتر/ استقلال زخم خورده از وزارت، اسیر طلسم مثبت 90 و ناداوری مقابل ذوب آهن!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی پول را که گرفت هوادار را فراموش کرد

چ دسامبر 25 , 2019
به گزارش مشرق، شاهین بیانی درباره شروط جدید آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به استقلال اظهار داشت: در بند سه از شروط جدید استراماچونی که وکیلش فرستاده، او همه پولش را یک‌جا می‌خواهد. این شرط از حرفه‌ای‌گری به دور است. او این پیشنهاد را داده ت...